sobota, 23 kwietnia 2011

Happy easter guuuuys.

Hej, wpadłam tu dosłownie na chwilę.

Od wczoraj biegam tylko po domu, przed świętami jestem strasznie zabiegana, także nie miałam nawet okazji "bycia" tutaj. Zajrzałam jedynie na 15 minut, coby namalować pajntowego kurczaczka, na pewien konkurs (http://fs-okiem-natii.blogspot.com/). Ale chęć narysowania czegoś świątecznego wzięła się u mnie już na lekcji informatyki, kiedy to nikt nie wierzył, że sama narysowałam kartkę w pajncie T.T

Oto mój disco kurczaczek:


A ja Wam chciałam życzyć udanych świąt. Nie umiem składać życzeń, ale chyba lepiej, żebym sama coś tu wyklepała, niźli skopiowała wierszyk z google.
Przygotowałam dla Was kilka ikon, ale może dam je w kolejnej notce, bo jak już o Wielkanocy jest, to niech tak pozostanie.


3 komentarze:

  1. O jejuniu, zrobiłaś TO w paintcie ?! ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. With..masz orginalnego, czy podróbkę...napisz plis !

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}