poniedziałek, 25 kwietnia 2011

ikonki part 2

Hej, tak aby przełamać tą okropną ciszę ogarniającą bloga postanowiłam coś dodać. A skoro blog generalnie jest o wszystkim i niczym to czemu nie mogę go zaśmiecić takimi grafikowymi odpadami? Mogę, czemu nie.

W ogóle nie lubię lanego poniedziałku. Ledwo się obudziłam, a już wylano na mnie szklankę wody. Nieładnie. 
Poza tym moja "popularność" chyba mnie przerosła - przychodzi jakiś dwóch chłopców, których nie znam i pytają, czy jest Karolina. Owszem jest, ale nie wyjdzie, ot co. Dobrze, nie będę zanudzała, a przez święta strasznie mało się u mnie dzieje.

Mały mix ikonek, przygotowany 10 minut przed notką:
















Ah tak, jeszcze jedna ważna sprawa - kilku osobom obiecałam ikonki, ale coś popsułam z rozmiarem pliku. W efekcie zamiast 30 KB jest 570, także różnicę chyba widać. Myślę, że jeszcze je zrobię, ale nieco później. Jak na razie czekam na Titanica, haha.

Tak w ogóle co u Was? Może nie tylko ja nie widzę żadnej zabawy w wylewaniu na kogoś wody? XD

5 komentarzy:

  1. Titanica? Kiedy będzie Titanic?! W TV ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co wiem, a dobrze się orientuję, to nie są ikonki ;) To bardziej wygląda na bazy POD ikonki :D Proste porównanie :
    Baza - http://i25.tinypic.com/2v92jc9.png
    Ikonka - http://www.otofotki.pl/img19/obrazki/bk6519_5xs5kp.png , http://www.otofotki.pl/img19/obrazki/yo9088_39698968.png [c] Grafiker (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale nie są złe :> Zapisuj je w png, będą miały lepszą jakość ogółem :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Zależy kogo co interesuje. Dodać napis i teksturę no problem, ale mnie się jakoś nie chce w to bawić. W dodatku ikonki są małe i rzadko komu chcę się czytać te ukryte mądrości.
    Bazy to zwyczajne obrazki pod ikonki, ikonki są już z akcją/teksturą/koloryzacją.
    Co do formatu - png mi śmieci komputer. Jpg ma dobrą jakość, ustawiam na wysoką także jest zadowalająco.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}