piątek, 29 kwietnia 2011

My wishlist
(kolejność całkowicie przypadkowa)

1. Alice in wonderland - naszyjnik


2. Cameo - pierścionek.
3. Pierścionek z różą.
4. Pink Crystal/H&M pierścionek.
5. Nerdy.
6. Aviatorki
7. Naszyjnik Drink Me.
09_large
8. Naszyjnik wąsy :3
Tumblr_ljcm7dzv7y1qefr5uo1_500_large
9. Chustka (mam jedną, ale chciałabym jeszcze kilka innych kolorów)
Dostępne w wielu sklepach, wystarczy się rozejrzeć.
Tumblr_lc7z9pqzmi1qbg4z7o1_500_large
10. Mickey mouse - uszy.

Tumblr_ljci1tpem41qho75xo1_500_large


I jak? Podoba Wam się coś? Robić częściej takie wishlist'y? C:








9 komentarzy:

  1. "Robić częściej takie wishlist'y? C:"
    No pewnie! Jeszcze się pytasz?! :D

    To wszystko jest booskie!!! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetne te rzeczy, już lecę sobie kupić uszy Myszki Minnie, naszyjnik wąsy, Drink Me i Alicji w Wonderland'zie :D.
    ----
    Szkoda tylko, że naszyjnik Alicji trzeba licytować ;/. Cóż, poszukam gdzie indziej.
    ----
    A ja dodałam nową notkę na fashion-fasolcia :*.
    ----
    Poza tym dzisiaj znalazłam masę superowych dodatków jak np. spódniczka w kwiatki taka jak jest w butiku Lady Perfect na FS, pierścionek ciastko i naleśniki, zawieszkę do naszyjnika w kształcie gwiazdki, która wygląda jak herbatnik i naszyjnik sowę i jeszcze parę rzeczy. Kto jest zainteresowany to mogę podać linki do aukcji na allegro, prawie wszystko jest "Kup Teraz", piszcie na prywatnym mesażu (wiadomości) na FS lub na maila (fasolcia98@op.pl), na gg nie piszcie, bo .. bo nie :P !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fasolcia, naszyjnik Alicji niekoniecznie jest do licytacji. Wzięłam pierwszy lepszy, ale może pod hasłami "alicja sekretnik" znajdziesz jakiś kup teraz, bo tych naszyjników jest kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wąsy wąsy wąsy <3333333

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam DrinkMe i wąsy :D
    Rób, rób takie cosie (zwane wish listami) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I Lof It!!!- Rasep.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}