sobota, 7 maja 2011

Funny rings

Hi, i know that i have some foreign readers and i decided to write a few words in english. I'm not good at this language and i make many mistakes, sorry.
Today i changed look. I know i'm bad graphic, but mabye someone like it.

No, więc jak już zauważyliście, mamy obiecany nowy wygląd bloga. W prawdzie mówiąc, cały czas nad nim pracuje. Marzą mi się jakieś zakładki, ale nie wgłębiam się w nie na razie, bo mogłabym to wszystko zniszczyć. Kiedy indziej, gdy będę miała więcej pomysłów i uda mi się je uporządkować.

A dzisiaj dzień jak dzień, cieszę się absolutnie z poprawy pogody. Tęskniłam za nią. W związku ze strasznym lenistwem, jakie mnie dzisiaj naszło nie przygotowałam niczego ciekawego na bloga (zmienię to, obiecuję). Także wyskakuję z improwizacją, nie mniej jednak interesującą.
Mam dla Was top 10, najśmieszniejszych i najdziwniejszych pierścionków z... no właśnie, zobaczcie sami:

1. Wydaje mi się, że miała być to jakaś japońska potrawa. Werner, popraw mnie jeżeli źle prawię.

 2. Podwieczorkowy zestaw. 
3. Naleśniki z syropem.
 4. Coś dla fanów fast-foodów
 5. A tu dla smakoszy włoskich dań, np. spaghetti
 6. A to nie wiem co jest XD
 7. śniadaniowy zestaw, soczek + bułka.
 8. Jak z amerykańskiego baru - fast food 2
 9. Ciastko z polewą czekoladową, głodni?
 10. I na końcu, chyba największy ze wszystkich pierścionków.

Niestety nie wiem, na jakiej stronie można znaleźć więcej takich pierścionków. Nieoficjalnie wiadomo mi, że są robione przez Kanadyjkę zamieszkującą Japonię (http://twitter.com/sofiafromjapan)
Jestem ogromną miłośniczką pierścionków, mimo to chyba nie miałabym tyle odwagi, aby założyć któreś z powyższych XD Szukałam czegoś takiego na Allegro, ale udało mi się znaleźć tyle, co nic. http://allegro.pl/listing.php/search?string=pier%C5%9Bcionek+handmade&category=0&sg=0&order=t&price_from=&price_to= kilka pączków, coś z muffinków.

A Wy mielibyście tyle odwagi na wyjście w takich pierścionkach? :D
Thanks for reading / do następnej notki!

7 komentarzy:

  1. hahahha, niezłe, ale nie założyłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. również bym ich nie założyła, chociaż lubię ciekawą biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym tego nie założyła, hahaha xD. Btw. Your English is very good and you're good graphic!

    OdpowiedzUsuń
  4. thank u so much, Lady Fasolcia, but i don't think that.

    OdpowiedzUsuń
  5. But that's true ;D

    Haha, nie wiem czy dobrze piszę, ale zgaduję xD .

    OdpowiedzUsuń
  6. nonononono!

    Tak, dobrze piszesz przecież XD

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}