wtorek, 24 maja 2011

Love kills slowly - something 'bout Ed Hardy

W latach 70-tych Don Ed Hardy, ówczesny uczeń Sailor Jerry Collins wyjechał do Japonii, by zgłębiać sztukę tradycyjnego japońskiego tatuażu. Japońska estetyka stała się świetnym dopełnieniem jego amerykańskiego stylu. Dziś, uznawany za ojca chrzestnego współczesnego tatuażu jest rozpoznawany na całym świecie.

Jego oryginalne dzieła podbijają kolejne serca kultową marką Ed Hardy, inspirowaną dziełami niesamowitego artysty. Oferta jest całkiem szeroka, pokażę tylko kilka rzeczy (z setek?), które chętnie przygarnęłabym do mojej szafy.
Dagger & Rose Charm Necklace
dagger & rose necklace

Skull Butterfly Tights
Skull butterfly tights

Love Kills Slowly Professional Hair Dryer
Love kills slowly, hair dryer

Love Kills Slowly Angella Tights
Tights #2

EH Multicharm Bracelet
Multicharm bracelet


Foreign readers go there to know something about that genius http://www.edg.com.au/edhardy/aboutus.html

3 komentarze:

  1. yay, wszystko jest cudowne *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za wylapanie bledu :D Co za wstyd :D a ja chce na filologie szwedzka isc :D
    ps nie wiem czy ja mam jakis dziwny komputer czy co, ale nie pojawiaja mi sie zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też nie :(
    Ale blog mi się podoba ! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}