niedziela, 8 maja 2011

Miu Miu shoes

I'm in love with those Miu Miu shoes. I found them on Cherry Blossom Girls blog. Then i saw, that Audrey Kitching had the same on one of her photo sessions.
I was looking for more photos and i found some.

Kiedyś, całkiem przypadkowo znalazłam pewne buty pod tagiem Cherry Blossom Girls. Z początku nie wiedziałam nawet, gdzie by ich szukać. Jednakże trochę starań + google i łatwo ustaliłam, jakiej firmy są owe butki. Pochodzą one z kolekcji domu mody Miu Miu. Patrząc na obcas (14 cm!) stwierdzam, że wygięłabym sobie w nich kręgosłup niemiłosiernie, ale jako fanka wszystkich kiczowato niekiczowatych rzeczy absolutnie za nimi podążam.

Co sądzą strony internetowe:
"Buty z kolekcji Miu Miu na wiosnę/lato 2010 są marzeniem wielu blogerek na świecie i opanowały internetowe listy pożądanych rzeczy"
Można je zakupić w internetowym sklepie http://www.net-a-porter.com/product/60671, kosztują 380 euro.
H&M oferuje bardzo podobne, za 149-159 zł, w zależności od modelu. No, to tak jako ciekawostka.







Chyba najbardziej podobają mi się ciemne, z jaskółkami. Wiadomo, że najbardziej uniwersalne ze względu na kolor i wzór. Chociaż, chętnie przygarnęłabym wszystkie modele. Cóż, może w następnym życiu :D

7 komentarzy:

  1. Podobają mi się tę buty, takie inne i nie zwyczajne. Chętnie bym w takie weszła, ale ze względu na duży rozmiar mojej stopy & krzywe nogi, zrobiłabym sobie krzywdę. Ale look, jak look. Wygląda fajnie ^___^

    OdpowiedzUsuń
  2. My favourite shoes is.. number 4 (third picture, on right). Very funny :D

    Who's Audrey Kitching ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podobają się te różowe i te na trzecim obrazku po prawej ( obcas w czarne kwiatki i kolor brzoskwinkowy w kotki ) xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółte w kwiatki są the best ;D Ale ja nawet o takich pomyśleć nie mogę, bo przeszłabym najwyżej dwa kroki i wylądowała w szpitalu... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja chyba też XD
    Fasolcia, modelka i bloggerka.

    OdpowiedzUsuń
  6. PRZEPRASZAM ZA SPAM :*
    http://fashionstyle.pl/competition/46/entry/6181/ -> Ślicznie proszę o głosy :). Z oficjalnego butiku mam buty, spodnie, torebkę i bransoletkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze, ale nie fajne te buty. :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}