poniedziałek, 2 maja 2011

nerds will save the world.

  

Obudzona z rana wieloma sms'ami szybko przypomniałam sobie o dzisiejszej wyprawie z Agnieszką. Przedwczoraj wspomniała mi, że w Biedronce można kupić ładne nerdy, za 10 zł. Wiadomo, jak ja szalę za tymi okularami. Już w tamte wakacje byłam z nimi całkowicie nierozłączna, lecz moje szczęście nie trwało długo. Okulary szybko zepsuły się i mimo wielu prób były nie do odratowania.

Pełna nadziei szłam w jakąś całkowicie nieznaną mi stronę, podążałam jedynie za Agą. W końcu doszłyśmy do wniosku, że żadna z nas tak naprawdę nie wie, gdzie się ten sklep znajduje. Ostatecznie skończyło się na pisaniu do mojej koleżanki. Dowiedziałam się, że znajduje się na trasie cotygodniowej drogi na basen. Chyba nigdy nie wpadłabym na to bez konkretnych wskazówek, haha. Przy okazji zahaczyłyśmy o Rossmann, skąd myślałam, że nigdy nie wyjdę po zobaczeniu kilku doprawdy przecudownych pierścionków, ale przecież nie to było naszym dzisiejszym priorytetem.

W sklepie okazało się, że okulary były powybierane. Zostało zaledwie kilka modeli, w większości z zaokrąglanymi oprawkami, które nieszczególnie do mnie przemawiają. Wyszłam strasznie zawiedziona. W mieście jest jeszcze jedna Biedronka, mimo to nie robiłam sobie złudnej nadziei na większe ilości okularów. A jednak. Kiedy tylko wpadłam do sklepu rzuciłam się na białe nerdy, wyglądały uroczo. Poprzednio miałam czarne, także te są zupełnie inne. Czarne kupię, kiedy indziej, mam nadzieję, że będę miała jeszcze okazję. Agnieszka kupiła sobie jaskrawe różowo-zielone. Na zakończenie udanych łowów poszłyśmy do McDonald's. Nie mam pojęcia, jak można czuć się najedzonym po musli i kilku nachosach. Ja oczywiście wzięłam sobie Filetofisha, frytki i colę, aby się mega najeść. Później już tylko bieg za złym autobusem, zastanawianie się skąd zna mnie jakiś Krakowianin, dobry autobus i dom.

Odnośnie już okularów, nie samego dnia - faktycznie, ich cena nie pozostawia wiele do rzeczenia, mimo, co wydają się być dosyć solidne. Chciałam Wam pokazać jakie dostępne są modele, niestety nigdzie nie ma ich w aktualnej ofercie, więc daję Wam kilka random zdjęć znalezionych w internecie, większość jest bardzo podobna.
Białe.                     
Tumblr_lkdui0rgwp1qgc8ow_large

Różnokolorowe w tym wzorze.
Tumblr_laaqk06yrq1qb248no1_500_large

Ciemnoróżowe.
Tumblr_ktv5ujeptp1qzd35mo1_500_large

Z przezroczystymi oprawkami.

Aviatorki. 
Tumblr_liwtppxylq1qguwbzo1_500_large 
To wszystkie jakie sobie przypominam, wiecie... mając już swoje nie zwracałam uwagi nad pozostałymi. Zastanawiałam się jedynie, czy nie kupić czarnych aviatorek, ale jednak odkładam ten zakup na później, bo mam okulary przeciwsłoneczne.

A co Wy sądzicie o tych okularach, podoba Wam się któryś model? 
PS. Nie mam siły na robienie ikonek, jutro. 


7 komentarzy:

  1. ja pojdę z Toba jutro do Biedronki bo jest 5 w TG ;p http://www.witbjbf.com/?id=Werner

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już od dawna marzę o aviatorkach, ale nigdy nie potrafię odłożyć na nie pieniędzy i wydaję je na jakieś inne, ważniejsze w danym momencie rzeczy, ale do wakacji muszę je zakupić, nie ma bata! :D
    a jeśli chodzi o nerdy, to z tych, których zdjęcia dałaś najlepsze są chyba białe, a najgorsze te z przezroczystymi oprawkami, już nie mają tego uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Werner, ale że jak 5 w TG? XD
    Saszko, no racja. Na takie porządne trza troszkę pooszczędzać, ale jak komuś bardzo zależy to nawet takie biedronkowe za 10 zł kupi, może się nie pochodzi w nich jakoś strasznie długo, ale jakaś opcja to jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nerdów nie znoszę, za to aviatorki wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za nerdami... Za to, tak jak Fasolcia, uwielbiam aviatorki xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ich nie lubię i kropka :p.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}