sobota, 21 maja 2011

Niecne zakupowe plany




Jakby nie było, wesele na które mam się udać zbliża się wielkimi krokami (dalej nikt nie wierzy, że mam zamiar tam iść) no ludzie! Przecież wszyscy lubimy melodie mydełka fa, czyż nie?! Anyway, czas wreszcie przejąć stery i wyruszyć na nieznane morze eleganckich butów, kiecek, torebek i innych jakże wspaniałych rzeczy, od których uciekam jak najdalej się da. Niestety trzeba powoli zabrać się za kompletowanie tego, im szybciej tym nawet lepiej. Oczywiście pomaga mi moje niezawodne Allegro, dzięki niemu jestem bardziej przekonana do początkowej idei. Coś mi się wydaje, że w tym wszystkim będę wyglądała jak kawaii dziecko, ale raz do roku chyba nawet ja mogę. Stop, nie mogę.

Wedding is coming! I'm still looking for some dress, clutch and jewels. Don't know why, but i decided to white & floral look. Gonna be weird, but maybe it's time for little changes in my wardrobe. Ok, stop. Girly look and me - not good combination.


darmowy hosting obrazków
White shoes, Atmosphere.

i'm gonna use it as clutch, Allegro.pl

Floral dress (GOT IT, lol) Kappahl
Maybe it will be cold day, idk so i need to get H&M shirt *-*

Pearl bracelet, Opia/Primark

ring, Pink Crystal

Rose ring, Pink Crystal

Wsiowo, co nie? W każdym bądź razie kupiłam już tą sukienkę, więc muszę coś do tego dobrać. I wpadłam na genialny pomysł skompletowania czegoś biało-różowego. Także będę wyglądała super słit ;o Powinnam Wam nawet wyłączyć komentowanie tej notki, bo boję się, co sobie teraz pomyśleliście lololol.


19 komentarzy:

  1. Floral dress (GOT IT, lol) Kappahl nie widze tego :( @natalie1993PL

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo :) podoba mi się ! :) @natalie1993PL

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a u mnie się wyświetla :<

    OdpowiedzUsuń
  4. co tyy . Fajnie jest ; D Będziesz wyglądac coolowo . Mówię ci -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pokerface na końcu to już w ogóle mnie przekonał XD

    OdpowiedzUsuń
  6. ejejejje tak dresowato ma być :D podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja się pytałam, a oni, że w dresie nie mogę iść :<

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka podoba mi sie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Co ty piszesz dziewczyno, będziesz super wyglądać,sukienka w moim stylu...;DD

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest świetna .!
    sprawdzi sie w wielu stylizacjach
    zapraszam do siebie:
    http://princessanja13.blogspot.com/

    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko jest piękne :) jeśli będziesz miała te wszystkie dodatki i w ogóle to mogę się założyć, że zrobisz prawdziwą furorę na tym weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. woah, zupełnie nie mój styl. ale pewnie w komplecie wyglądałoby nieźle. na odpowiednich osobach, lol.

    OdpowiedzUsuń
  13. No dobra, ale w czym mam tam iść? Tą kiecę zakupiłam, więc muszę to jakoś dobrać :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna jest sukienka i butki do niej też będą idealnie pasowały :))

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacja! poobserwujemy sie? ;** <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Myśle, że zrobisz furrorę i to większą niż panna młoda :D ale swoją drogą bardzo ładne rzeczy, mam tą samą bransoletkę ;) fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://hit-myself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudowne te rzeczy..
    uwielbiam takie jasne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz się zorientowałam, że nie dodałam tych rzeczy do zakładek ;< Znowu muszę szukać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Really pretty pearl bracelet.
    thoughtsofpaps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}