wtorek, 3 maja 2011

Ombre hair - co to takiego?

Aaa! Już od dłuższego czasu podążam za ombre hair, naprawdę chciałabym sobie takie zrobić .Dla mniej wtajemniczonych - czymże one są?
"ideą tej stylizacji włosów jest ufarbowanie ich w taki sposób, by końcówki fryzury były jaśniejsze, zaś korona włosów pozostawała w kolorze najbardziej zbliżonym do naszego naturalnego"
Wgłębiając się w temat (a chyba dość naczytałam się tego) dowiedziałam się, że często spotykają się z krytyką. Zastanawiający jest fakt dlaczego, tym bardziej, że wiele polskich celebrytów zdecydowało się na tą koloryzację, między innymi Maja Sablewska, czy też Marina. Chyba chodzi tutaj o odpowiedni dobór koloru, za jasny/za ciemny wygląda mało efektownie. Ja osobiście zdecydowałabym się na bardziej naturalny odcień, w moim przypadku jasny brąz.

A prezentuje się to mniej-więcej tak:

Tumblr_li7q8zp2lp1qhrtsso1_500_large

8ce598ed8eb57f4a614f6433295a78ad_large

I jak Wam się podoba? Zdania są podzielone, więc kilka dodatkowych opinii się przyda.
A mnie wzywa geografia. Do zobaczenia w kolejnej notce.


8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się też bardzo podoba ombre hair i chciałabym sobie coś takiego, ale obawiam się, że może nie wyjść a wtedy wygląda to okropnie :<
    a ta opinia ludzi może wynikać właśnie z tego, że widzieli ombre hair na przykładzie takiej Mariny u której te końcówki są o wiele za jasne i całość wygląda fatalnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. To drugie zdjęcie jest świetne, a blond wygląda potwornie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się to bardzo podoba :D Sama bym sobie zrobiła, ale na włosach do ramion raczej kiepsko to wygląda :<

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie też mi się wydaję, ze z tym blondem to się nie wstrzeliłam, bo fakt faktem za jasny.
    Spagh, nie martw się. Moje wlosy też są troszkę za ramiona. Musimy poczekać :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja kolerzanka ma włosy do pasa, rok temu sobie przefarbowała na brąz z rudego.A na końcówkach jaśniejszy, super to wygląda jak ma pokręcone!

    OdpowiedzUsuń
  7. If you desire to grow your knowledge only keep visiting this website
    and be updated with the most up-to-date news update posted
    here.

    Take a look at my web blog; Arizona Auto Insurance

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}