piątek, 20 maja 2011

something about this place

Kocham piątki, niekoniecznie za te czwartkowe zasypianie obok książki z biologii, nie za ranną bieganinę po domu w poszukiwaniu kluczyka do szafki, nie za te szybkie przepisywanie zadań. Po prostu za spotkania z moimi przyjaciółmi. To aż niewymowne jak dużą dawkę śmiechu można przyjąć jednego popołudnia spędzonego z nimi. A żeby bardziej pobudzić ich do wymyślania śmiesznych tekstów zastosowałam stary chwyt nauczycieli, a więc system plusikowy. W sumie pod koniec inicjatywę przydzielania ich całkowicie przejął Dominik.
Przybliżając jeszcze sytuację dotyczącą mojego telefonu oraz jego przesuperultra jakościowego aparatu - podczas rozmowy z Klaudią z wrażenia rzuciłam nim o chodnik, co spowodowało jego rozpad na 3 części. Byłam nieco zdziwiona, że przeżył on ten wypadek. Wyświetlacz w normie, bateria okej, a obudowa tylko lekko porysowana. Szczęście? Do czasu. Będąc już na osiedlu uradowana strzelałam zdjęcia wszystkiemu, czemu się tylko da (taki już zwyczaj, no), chciałam sprawdzić jak wyglądają a tu pustka. Nie ma niczego.
ugdfastwefdhksafhdfsgacfplkdojeihfuegf;liqwe. GDZIE ONE SĄ? Pogrążając sie w depresji siadałam co chwilę na ławce, schodach - nie ważne, siadałam i przeglądałam wszystkie foldery na telefonie. I nie działa, i nie ma, i źle! Dobrze, że teraz na komputerze dało się je odnaleźć. Nie wiem, pewnie na telefonie dalej się nie będą wyświetlały. To chyba dobra kara, na przyszłość nie rzucaj telefonem o byle chodnik.
Klaudia i Karolina dziękują Dominikowi za uratowanie sytuacji ze zdjęciami.



















Życzę Wam miłego końca świata, lolz. 

Something to my foreign readers - oh, i'm so sorry, but i can't translate it. Such a tired day, hope u understand me. BUT WE'VE FINALLY GOT WEEKEND! 
Everything is polish here, right? Don't care! if u want to follow my blog just click the button "obserwuj". 

8 komentarzy:

  1. Hahah, zdjęcia pt. 'mów do ręki' i 'kropla życia Dominika' xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętaj, że dzisiaj musisz nas tym uratować lolololol

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajną masz grzywkę, a może raczej grzywę ! ;P;*

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiem, muszę z nią coś zrobić ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. ej no Karolcia, nie zasłaniaj sie. Natan i tak Cie wypatrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Natanku, lepiej żeby nie hahahah

    OdpowiedzUsuń
  7. na którymś zdj widać Twoją mordke, Karolciu ;*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}