piątek, 27 maja 2011

we fall like dominos

Jestem strasznie zmęczona. Cieszę się, że już weekend - dziś rano zasypiałam nad książką z biologii. Nawet nie przejmuję się nadmiarem rzeczy do zrobienia, po prostu jest piątek i to jest najważniejsze.
Z czystej nudy odpaliłam Photoshopa, robiąc coś dziwnego (bardzo, bardzo, bardzo dziwnego), a mianowicie zaczęłam rysować. Jak na razie włosy inspirowane fryzurami znanych lub mniej znanych osób. (btw przepraszam za ten straszny obrazek, ale musiałam je gdzieś wrzucić)

I had a lot of time with making hairstyles in Photoshop. Sorry for bad pic, but i didn't have more time, hope u'll forgive me (: )


Ribbon: elfa-dei-boschi.deviantart.com
Photo frames: ?


8 komentarzy:

  1. Ale świetne włosy!!! Ja chcę te pierwsze! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super :D <3 pozdrawiam i zapraszam do siebie! :
    http://damn-world.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. haha śmigasz w photoshopie!! i w ogóle fajne rzeczy tam robisz,ja mam ps od 3 lat i czegoś takiego nie robiłam!
    no i tak,zacieszamy,ze mamy piątek XD
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co ja tam robię? Tyle, co wcale, ale dzięki XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ty zrobiłaś to w photoshopie? I ty mi mówisz, że nie potrafisz nic robić fajnego tam? Posrało cię? Miszczem photoshopa jesteś! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jojojojojo. Mogę Wam dać jakąś mini instrukcje jak to narysowałam. Myślicie, że to jakieś strasznie skomplikowane, ale to nakładanie kresek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też tak nie umiem hahaha
    instrukcja mile widziana ;)
    pozdrawiam (ps. u mnie nowy outfit)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja Wam dzisiaj postaram sie to opisac, ok wpadnę ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}