środa, 15 czerwca 2011

Born to rock

Ugh, ale jestem zmęczona - stwierdziłam, że spasuję nawet z ćwiczeniami na kręgosłup. Przez cały tydzień się nie wysypiam, w dodatku przez weekend muszę pojechać do sklepu, gdyz w niedzielę przy święcie zesłania Ducha świętego centrum handlowe było nieczynne. A w czwartek na weselę przecież. Zaczynam dochodzić do wniosku, że moja narzutka z Hong Kongu nie ma absolutnych szans na dotarcie do końca tygodnia, więc do butów i pierścionków dochodzi jeszcze jakiś cienki sweterek.

Mój dzisiejszy dzień kręci się głównie wokół mobilnego twittera z którym sprawa nie wygląda tak cudownie, jakbym chciała. W sumie kupiłam jakiś tani pakiet na 5mb, ale jak się okazuje wcale nie jest to dużo. Od powrotu ze szkoły przeglądam strony T-Mobile i jestem całkowicie rozczarowana możliwościami tej sieci (no, może nie od dziś). Przy mojej taryfie pakiety na 6 MIESIĘCY zaczynają się od 12 zł, mimo wszystko fakt pozostaje niezmieniony - mam nieograniczony dostęp do internetu. Muszę jeszcze podyskutować o tym z rodzicami, ale na wakacje na  pewno chcę mieć coś takiego.

A dzisiaj prezentuję moją nową miłość, która dogłębnie mnie rani, gdyż nie dysponuje finansami na sprowadzenie takich ubrań do Polski (ciekawe, czy taka możliwość w ogóle istnieje?)






Zgadnijcie, kto naprowadził mnie na tą stronę - Audrey Kitching. 
Ok, mam dość na dzień dzisiejszy, ale jeżeli ktoś chciałby do mnie napisać (a w gruncie rzeczy gryzę, nie bójmy się powiedzieć) to zapraszam na http://www.formspring.me/pearlbow Spam mile widziany :)

12 komentarzy:

  1. Pokaż narzutkę z Hong Kongu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja to znam? Ile stron angielskich, które KOCHAM nie wysyła do Polskii... wiem co czujesz kochana ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciuchy świetne, aż by się chciało je mieć ehh... [paulliens.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziękuję, chociaż i tak już zaliczyłam, więc moze nawet dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocio jest prześliczny :3 (przedostatnia koszulka ^^)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne ciuszki! :) zakochałam się w nich xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza koszulka jest świetna :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza i przedostatnia. Przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulka z kotem, do tego różowym fantastyczna, kolczyki też bym brała. Cool:))))))))))) woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. koszulka z krzyżem i kolczyki- ♥
    pozdrawiam, Ewa ;*

    zawszeblisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}