niedziela, 12 czerwca 2011

grgrr

Wściekam się okropnie, bo:
1. Nie wiem, jak usunąć ramkę z króliczka po prawej.
2. nie wiem jak dodać mały obrazek przed tytułem posta.
3. Jestem beznadziejna we wszystkich htmlowych sprawach.
4. Nie wiem, czy zostawić to jak jest, czy bawić się dalej.

Wczoraj byłam na urodzinach Pauliny, dlatego nic nie pisałam. Wróciłam o 21, z zupełnie inną ekipą i muszę szczerze powiedzieć, że dowiedziałam się faktycznie dziwnych rzeczy.
Jeszcze przed urodzinami wyszłam na rynek, zwiedzić świeżo otwarty lumpek. Weszłam do dużego pomieszczenia, w tle leciała jakaś monotonna piosenka, ale tak naprawdę było tam potwornie cicho. Zero klientów, jedynie kasjerzy bujali się na krzesłach, co dawało poczucie życia tego miejsca. Przynajmniej w bardzo małym stopniu. Szybko rzuciłam się na wieszak z czarnymi ubraniami. Piękne rzeczy mają, szkoda, że jestem takim bankrutem. Ach, life is brutal.

Za pół godziny znowu wychodzę tym razem na festyn parafialny, obiecałam żarłokom kupienie kiełbasy. Mogę Was jedynie zostawić z jednym z bardziej udanych piątkowych zdjęć. Z urodzin nie mam niestety nic, bo każdy był zajęty własnym telefonem, ciężko byłoby poprosić ich o przynajmniej jedną słit focię.

5 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się. ja też nie znam się na tych jak to powiedziałaś htmlowych sprawach i szczerze taka nieumiejętność faktycznie bywa czasami wkurzająca. Ale uszy do góry. ;)Udanego festynu. :) i zapraszam do mnie ;)
    http://pink-girl-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie ogarniam html - nie jesteś jedyna ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No ej!Jeffre obiecałaś foty z piątkowej imprezy!
    Chcemy zdjęcia "Musztardowego footelu"

    Pozdrawiam Mar!0

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wczoraj miałam imieniny więc planuje w najbliższym czasie jakieś zakupy ;) + Podoba mi się zdjęcie w poście...no i nie tylko ty nie radzisz sobie z html - piąteczka! [paulliens.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com Zapraszam na bloga mojej przyjaciółki. Znajdziesz tam opisy i zdjęcia dokumentujące jej przygodę z modelingiem, zestawy ubrań oraz w ostatnim poście własnoręcznie robione szorty. Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}