wtorek, 28 czerwca 2011

Horrory

Stwierdziłam, że oglądając jeden horror dziennie w wakacje mogłabym ich zobaczyć całkiem sporo. Tak więc zabrałam się do tego powoli, żeby nie było takiej pustki chciałam Wam pokazać 2 ostatnie.
Amusement / śmierć się śmieje
Wszystko tak naprawdę zaczęło się od tego demotywatora http://demotywatory.pl/3148195/To-dziwne-uczucie, którego streszczała mi Agnieszka na niedzielnej mszy. Później okazało się, że historia jest wyraźnie inspirowana filmem Amusement, którego tytuł znalazłyśmy w komentarzach. Dobry Gusiek zaprosił mnie, abyśmy razem go zobaczyły. No w porządku, nażarta w McDonaldzie (tak, znowu) o 20:00 zjawiłam się pod jej drzwiami. 
I nie wiem, jakby napisać dobrą opinię. Uważam, że pomysł na film był dobry, aczkolwiek dziwnie połączono ze sobą sceny. Przykładowa jedna, której do tej pory nie umiem sobie wytłumaczyć - dziewczyna wydostaje się z podziemi (jest przesłuchiwana w katakumbach, czy co?!), jest w pomieszczeniu, ale nagle znajduje się w ciężarówce. Dla mnie był mało straszny, to Agnieszka nie ruszała się bez swojej zabójczej poduszki.
 Amityville
Na poniedziałkowej kawie z ciasteczkiem zapytałam ciocię, jaki jest jej ulubiony horror. Odpowiedziała, że Amityville, więc postanowiłam sprawdzić, czymże jest ten film.
I tu nasuwa mi się pytanie, czy ja stałam się taka nieczuła na momenty grozy, czy film jest mało straszny? Otóż o ile nie rusza mnie większość horrorów, to ten był absolutnie genialny. Później obracałam się tylko po domu wyglądając, czy nie biegają za mnie jakieś dzieci.

A jakie są Wasze ulubione horrory? Lubicie w ogóle ten gatunek? :>

16 komentarzy:

  1. O tak Amityville jest fantastyczny. :) Z tego co wiem tą są nawet dwie części, ja widziałam tylko jedną. Jak małżeństwo wprowadziło się do domu gdzie był duch dziewczynki z dziurą w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam " Amityville " super jest :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie oglądam horrorów. Chyba z tydzień bym nie spała. ;)
    Wiem, wiem. Jestem strachliwa. :P
    Ale horrory to raczej nie mój klimat. Chociaż w sumie oglądałam jeden. Chyba oszukać przeznaczenie 3. Dla mnie był straszny, bo jak pisałam strachliwa jestem (chyba Agnieszki tak mają :D), ale dla Ciebie może być mało straszny. Ale zagmatwałam to wszystko!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Swego czasu miałam fazę na The Ring i Klątwę w japońskiej wersji. Muszę obejrzeć te dwa, które opisałaś w notce, zapowiadają się ciekawie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham horrory, ale tych jeszcze nie oglądałam. obejrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nie oglądam tego gatunku filmów.
    Wolę komedie.
    Ale demotywoator jest świetny :D
    Zapraszam do mnie:
    http://afanegra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A propos tych horrorów to obejrzyj Krzyki, Wiesz Krzyk, Krzyk 2... Podobno pierwsza część najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam horrory! <3 "Śmierć się śmieje" oglądałam, ale nie zrobił na mnie żadnego wrażenia, w ogóle nie straszny, ale "Amityville" chyba będę musiała obejrzeć, uwielbiam takie horrory, które straszą nie tylko podczas oglądania ale i po :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabuska - krzyki są raczej młodzieżowymi horrorami, widziałam wszystkie części i chyba koniec jest dość ujmujący, gdy widz w końcu dowiaduje się kim jest morderca. (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam nie oglądam, wole komedie, znam taki jeden horror oparty na faktach : "Paranormal Activity 1"(jest jeszcze 2-w kinach)..łojj nie wiem co mnie w nim przestraszyło ;/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Amityville bardzo lubię. Ostatnio oglądałam "Sierota", "Katakumby" i "Prześladowca 1 i 2"
    Szczególnie polecam film "Sierota"
    Kocham horrory - i te krwawe i te straszne :D
    wszystkie ;]
    http://moodhomme-kosmeetika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga bez powrotu to już klasyk. Wzgórza mają oczy, Laleczka Chucky (zabijcie mnie ale nie wiem jak to sie pisze :D ) wszystko stare i nudne. Jakbyś chciała kiedyś zająć się recenzją BEZNADZIEJNYCH horrorów to polecam Dom pełen ptaków (Coś w tym stylu) albo Hipnos. Sierociniec, Halloween (Trapią mnie angielskie nazwy więc Ci nie powiem dokładnie xd) uważam że każdy powinien obejrzeć xd
    Piła jest przymusem. Okazjonalnie tak jak Halloween polecam Krwawe Walentynki.

    Des, która naoglądała się beznadziejnych horrorów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zejście 2 jest niezłe, Paranormal Activity 2 to MEGA HIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    :DDDD pozdrawiam i zapraszam : http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę obejrzeć "Amityville" ;3 Kocham horrory. Bardzo spodobał mi się też "Inni" czy coś w tym stylu. Niby nudny, ale na końcu niezłe zaskoczenie było, jak się okazało kto był duchami o.0 Fajne były też "Cmętarz Zwieżąt" albo "Miasteczko Salem". Ogólnie ekranizacje książek Kinga są niezłe ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dosłownie nie spałam po paranormal activity

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}