niedziela, 17 lipca 2011

chii ears made just for fun.

Godzina 12:06, temperatura zbliża się do upału skłaniającego mnie do siedzenia w domu. Każde wyjście na słońce może mieć krytyczne skutki. Wczoraj, całkowicie przypadkowo zasnęłam w popołudniowym słońcu. Położyłam się na chwilę, a obudziłam topiąca godzinę później. Nigdy nie popełnię już tego błędu.
Resztę dnia poświęciłam na sprzątanie, dokładne sprzątanie szafy, regału i biurka. Standardowo zajęło mi to cały dzień, ale kołysana rytmami Teenage Dream skończyłam o godzinie 17:00.
A wieczorem... no właśnie, co zrobiłam wieczorem? Usiadłam i rozłożyłam się na biurku ciężko wzdychając. Fakt, że byłam zmęczona, ale obiecałam sobie zrobienie (a przynajmniej spróbowanie) uszek Chii.
Jeszcze raz zobaczyłam instrukcję i wzięłam się do roboty.


1. Składniki:
* 1 kartka A3 różowa;
* 1 kartka A3 biała;
* opcjonalnie 1 kartka A3 rysunkowa do szablonu;
* nożyczki;
* ołówek;
* klej;
(z góry przepraszam za zdjęcia, mój kalkulator nie wyrabia przy świetle lampki)


2. Szablon (kliknij aby powiększyć). Ja wzięłam miękką kartkę i  przyłożyłam do monitora, aby odrysować szabloniki. (genialne, co nie?). Na rysunku są zaznaczone elementy - na technicznej kartce białej muszą znaleźć się 2 takie z napisem white, a na różowej 2 z pink. Zrozumiałe, prawda?


3. PO WYCIĘCIU. Różowe kartki zaginacie w taki, nie wiem? Rulonik? W każdym bądź razie zagięcie tab musi się skleić ze ścianką obok. (coś mi się źle odrysowało tak przy okazji)


4. Teraz wystarczy przykleić białą część. Nie wytłumaczę dokładnie jak, przykładając zorientujecie się jak ma być ułożona. W każdym bądź razie po przyklejeniu powinno prezentować się to tak:


5. To już prawie końcówka - wycinamy z papieru, obojętnie jakiego - w moim przypadku rysunkowego 2 kółeczka. i naklejamy na białą część.


6. Wystarczy tylko doczepić uszy do opaski. Starczy paseczek papieru techniczego z małym otworem, gdzie wsuniemy opaskę.


Oczywiście traktujcie to z dystansem, zrobiłam je dla zabawy, nie zamierzam w nich nigdzie chodzić (:
Aczkolwiek uważam, że wyglądają wyjątkowo uroczo, jak u Chii.
xoxo Carolyn

30 komentarzy:

  1. u mnie dzisiaj także jest gorąco, jakieś trzydzieści stopni. ale cieszę się, wolę to niż szare chmury i deszcz :) ciekawe jak długo tak będzie? polska pogoda lubi robić sobie z nas żarty.

    haha, ale słodko wyglądają <3 jak miałam obsesję na punkcie Japonii to nie mniejszą obsesję miałam na punkcie takich "kawaistycznych rzeczy" :D teraz został mi już tylko sentyment, ale całkiem duży.

    btw. dodaję do obserwowanych, podoba mi się tu u Ciebie, masz ciekawego bloga i chciałabym częściej zaglądać :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow~ Ekstra! Chyba się sama skuszę na zrobienie takich ^^
    Bardzo podoba mi się Twój blog. Dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozwoliłam sobie dodać Twój blog do ulubionych i choć dopiero raczkuję ze swoim zapraszam do mnie - konstruktywna krytyka mile widziana :)
    http://worldofhija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dodaj swoje zdjęcie, jak masz je na głowie, proszę :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Zostałaś nominowana przez blog WWW.RASPBERRY-MONSTER.BLOGSPOT.COM do One Lovely Blog Award. Wejdź na mojego bloga i poznaj szczegóły. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma za coo, hihi :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog :* obserwuję :) zapraszam do mnie ;p
    http://magic-stylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award .

    Więcej informacji u mnie .

    Pozdrawiam i Gratuluję ; ]

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałas nominowana do One lovely blog awards\ na moim blogu,zaraz ukaże się notka na ten temat:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też jest gorąco, chyba ze 30 stopni.
    Pozdrawiam, obsewujemy ? ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujuę!;*Młaaa!.

    PS:Fajowy blog!Będę wpadać, obserwuję i liczę na rewanż!;P

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha świetne te uszy! ;)
    co do sweterka do rozmiar 34/36 więc jak będzie na mnie za mały to ci dam znać : ]
    + dodaję do obs.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję i pozdrawiam ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  14. faajowe . ; >
    och , ja nie lubie tego słońca . -,-

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry pomysł na nudę, u mnie też nudno . !
    Pozdrawiam . !
    Zapraszam do mnie:
    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne sa:)
    i fajny blog!
    zapraszam do mnie


    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award.

    Więcej informacji tu: amazingstardollworld.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy czegoś takiego nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominuję Cię do One Lovely Blog Awards!
    Więcej informacji u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe :)

    + zapraszam do mnie :)

    http://aleksandra-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}