sobota, 23 lipca 2011

fashion dictionary: gyaru/wishes/nuda.

Jako, że dzisiejszy dzień w większości przeznaczyłam na sprzątanie (długo trwające, ale za to jakie efektywne). Nie chciałam robić jakichkolwiek, więc na szybko wymyśliłam jakąś notkę. A że wiecie o bezsensowności tego bloga, nie czujcie się zaskoczeni. Absolutnie.

Gyaru


Ku zdziwieniu wielu osób styl ten nie ma nic wspólnego z kiczem, ba - spora część preferuje normalny ubiór codzienny (aczkolwiek słyszałam, że swój początek wziął od "bardziej opalonych" dziewczyn z pierwszej strony grafiki google). Gyaru jest raczej młodzieżowym stylem ulic Japonii, często goszczącym na okładkach kolorowych pism. Charakteryzują go najczęściej sztuczne rzęsy, duże fryzury (najczęściej lokowane) i przepiękne ozdoby na paznokciach, których może faktycznie jest za dużo. Przykładowo:


A teraz pytanie do Was - czy ktoś ze zgromadzonych wie, gdzie można zakupić takie? Chodziłoby mi o polskie strony, bo nie dysponuje finansami na przesyłki. Na Allegro widziałam głównie "płaskie" ozdoby z Fimo + kokardki nad kupnem których zastanawiam się. 

Ps. dzisiaj wreszcie wyszło słońce, upału nie ma, ale jest całkiem ciepło. 






20 komentarzy:

  1. hmm osobiscie nie moj styl , ale przyznam ze ciekawie to wyglada. mowisz ze na all sa plaskie? moze na jakis stronach poszukaj? jak ja cos znajde dam ci znac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "dzisiaj wreszcie wyszło słońce, upału nie ma, ale jest całkiem ciepło." co?! u mnie cały czas zachmurzenie, przelotny deszcz i zimnooooo! ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam pojęcia, gdzie możesz takie coś znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tym stylem. A takich ozdób szukaj na allegro, może będą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba ten styl, ale nie wiem czy wyszłabym tak z domu. :P

    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo oryginalnie wyglądają te pazurki:) ciekawe;) niestety nie wiem gdzie można kupić takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dopiero jak przeczytałam, że to paznokcie to się skapnęłam, a wcześniej myślałam, że to jakieś wisiorki ; o

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie wiem gdzie kupić, ale kochane są ;D tylko już widzę jak zmywam w nich naczynia ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te paznokcie, ale chyba ciężkie. Zrób sobie sama takie. W drogeriach jest pełno takich serduszek, kwiatuszków i owoców. i w takich sklepikach z gówienkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. no jest tego trochę za dużo ale mi sie podoba ;)
    http://nikimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog ;)
    opserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje .Twój blog został nominowany do One Lovely Blog Award . Więcej informacji na ten temat na moim blogu http://darii-givemeasmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem, gdzie można znaleźć :(

    Zapraszam na:
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/
    Jeśli blog ci się podoba może dodasz do obserwowanych i skomentujesz? ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi! I like this post so much, really great blog!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe paznokcie, osobiście kocham gyaru i resztę japońskich styli ;) Cóż, jak przystało na miłośniczkę Japonii :D
    karmel.ocom.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się niezbyt podoba ten styl .
    i niestety nie wiem gdzie można takie znaleźć :C.
    ale może na allegro ? . ;)




    Zapraszamy na naszego bloga:) http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam Cię ; )
    Więcej u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}