poniedziałek, 18 lipca 2011

how to get newspaper nail look, #4 diy.

Nie lubię dni, którym towarzyszy niepewna pogoda, brak jakiegokolwiek zajęcia i dźwiek upadających pierścionków. Znowu zepsułam jedną ozdobę, to już 3 w tym miesiącu. Powinnam poważnie przemyśleć kwestię zachowywania paragonów.
Dobrze, że jutro szykuje się ciekawszy dzień. Shopping time, muszę dzisiaj przygotować listę najpotrzebniejszych zakupów, co by skompletować garderobę na najbliższy tydzień. Co będzie się działo? Tego dowiecie się niedługo, postaram się dobrze relacjonować. Nasza fotografka z pewnością też nie zawiedzie.

Wczoraj przeglądając blogi natknęłam się na naprawdę dobry pomysł wykonania paznokci. I o ile nie jestem fanką artystycznego misz-maszu na paznokciach to muszę przyznać, że przypadł mi do gustu. Troszkę przesadziłam z bezbarwnym lakierem, napisy ledwo wyschły (dlaczego nie wyschnęły? O.O) a ja już zarzuciłam na nie kolejną warstwę, co skutkowało rozmazaniem się literek. Za drugim razem będzie lepiej.

1. co jest nam potrzebne?
* biały lakier przede wszystkim, ew. inne specyfiki jeżeli ktoś używa baz. (u mnie Eveline 253)
* miseczka ze spirytusem salicylowym (do dezynfekcji etc)
* 10 malutkich wycinków z gazet.
* jakaś ściereczka.
* na końcu lakier bezbarwny (u mnie Avon nail experts)


2. Do pomalowanych już na biało paznokci przykładamy wycinek. Moczymy ściereczkę w spirytusie, by przez co najmniej minutę trzymać ją przy paznokciu. Ważne, aby nie ruszać wycinka, gdyż napis może się rozmazać (tak jak u mnie np.)
Powtarzamy tą czynność jeszcze 9 razy.



3. Brawo, teraz możesz pochwalić się swoimi paznokciami, które zawierają najświeższe informacje. Daj wyschnąć napisom i pomaluj paznokcie bezbarwnym lakierem, aby tekst nie ścierał się zbyt szybko.


 Jak dla mnie jest to genialne, nigdy bym na to nie wpadła. Zgubiłam niestety filmik z oryginalnej wersji, za co bardzo przepraszam, ale myślę, że to wcale nieskomplikowane.
w razie pytań - http://www.formspring.me/pearlbow

xoxo Carolyn

35 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia :)
    śliczne pazurki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. steasznie mi sie podobaja :3

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa genialne:)
    na pewno wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. prze śliczne pazurki, pewnie,że skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ` łoo *.* I za to cię kocham *.* Super *.* Kupię biały lakier i zrobię sobie takie choć pewnie mi nie wyjdą :D

    wiolet

    OdpowiedzUsuń
  6. mega sposob <3 wyprobuje :*
    pozdówki

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już jakiś czas temu znalazłam taki pomysł, ale jakoś jeszcze do tej pory go nie wykonałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne :)

    zapraszam + obserwuje i również zachęcam:
    http://watermelonspink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny sposób, niestety jest jeden problem... mianowicie spirytus, będzie kusić, no ale cóż będę silna : )

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten pomysł:) też wyczytałam na jakimś blogu ale jeszcze nie robiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zajebiste ! :*
    eii , a sprzedadzą mi spirytus ? :d

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze się zastanawiałam jak je zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne! zrobię sobie takie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne, ale żeby napisy lepiej się trzymały to najpierw po pomalowaniu zamocz paznokieć w spirytusie i potem przyłóż gazetę. A potem jeszcze zmocz gazetę. Podobno tak lepiej wychodzi. :)


    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem *-* Ja wzięłam takie coś do dezynfekcji, bo akurat miałam w domu. XD

    OdpowiedzUsuń
  16. extra:) nie wiedziałam, że jest na to taki prosty sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest zarąbisty pomysł!!
    Na 100% tego spróbuję:)
    Polecam się !

    OdpowiedzUsuń
  18. grillowane warzywa też są pycha! :D
    ja wczoraj zrobiłam szaszłyki z pomidorków i mozarelli, na krótko położyłam je na grillu bo wiadomo że ser się roztapia i były przepyszne :D polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Twoje DIY :* zaraz zabiorę się do przeglądnięcia wszystkich wpisów :*

    udanych wakacji couldbloom <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyszły. Też spróbuje, muszę tylko kupić lakier bezbarwny. Ale raczej mi się nie uda.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaakie śliczne. Postaram się skorzystać z tego pomysłu!

    Cuudo łiffko :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Też nie przepadam za cudami na paznokciach, ale to wygląda naprawdę imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ray-ban, właśnie tak myślałam, ale nie byłam pewna ;) ja wolałam jednak kolorowe.
    Diy mi się straszennie podoba, wcześniejsze też.
    Będę zaglądać częściej i się inspirować ;)
    Obserwuję więc i zapraszam czasami do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne to jest ! ej zrobię sobie takie paznokcie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne, muszę kiedyś spróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  26. super pomysł. można komuś jasno coś zakomunikować, nie używajac aparatu mowy : )

    OdpowiedzUsuń
  27. amazing!!!



    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny pomysł zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Tyle razy chciałam takie zrobić, ale jakoś nie umiem się za to zabrać ;d ale trzeba będzie spróbować! :)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. interesujące ja jako fanka malowania paznokci na pewno wypróbuję:) A tak na marginesie genialny blog.
    Zapraszam także do mnie http://przezrozoweokulary20.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  31. pff...widziałam ten wzór jakieś pół roku temu

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}