piątek, 22 lipca 2011

monster nails #5 diy

Taka fatalna pogoda. A miałam zamiar iść do sh po jakiś materiał, co by spróbować uszyć te pantalonki przed kupnem właściwej tkaniny. Ale deszcz mi nie pozwala. 
Mogłam wczoraj po południu się zabrać, ale źle zrobiłam zwlekając z tą decyzją. Dziś będę siedziała cały dzień, to przy komputerze, to przy telewizorze, ewentualnie przeglądając po raz setny Glamour.

A teraz wszyscy możecie mieć gazetowe paznokcie, bo ja swoje już zmieniłam. Inspirowane są stylem guro lolit, które ostatniego czasu strasznie mi się spodobały.


1. Potrzebne są 4 lakiery:
* biały (u mnie Eveline Cosmetics nr 253)
* Opcjonalnie nie trzeba malować paznokci na biało, zamiast tego można użyć zwykłego, przezroczystego lakieru. Mimo wszystko i tak będzie on potrzebny do pomalowania górnej warstwy (Avon nail experts)
* krwisto czerwony (Golden Rose, 164)


2. Paznokcie malujemy na biało (tudzież przezroczystym lakierem). Osobiście wybrałam biały, dla większego kontrastu.
Kiedy już wyschnie biała warstwa trzeba skupić się nad krwią. Szczerze sądziłam, że jest to trudne, ale nie warto się zrażać, bo spontaniczne smugi wyglądają najlepiej. Nanosimy oczywiście też krople, 1-2 na paznokciu.

3. Najtrudniej jest mi malować lewą ręką, w ogóle beznadziejnie maluję, nie mam żadnej wprawy. 
Dlatego najlepiej jest poczekać aż cała ręka przeschnie i zacząć kolejną. 
Na końcu pomalować paznokcie przezroczystym lakierem, aby zwiększyć trwałość trzymania się lakieru.

Znaczącą część dnia spędziłam na odmalowywaniu paznokci, gdyż jestem strasznie niecierpliwa i ciężko mi wyczekać 5 minut do wyschnięcia emalii. W efekcie zahaczam o różne przedmioty i zdzieram cały lakier. 

xoxo Carolyn

(blogger szwankuje na tyle, że na dole jest kilometrowa przestrzeń, a ja nie mam na to wpływu)





24 komentarze:

  1. Fajnie to wygląda.:)
    Pomaluje swoje tak jak już urosną w końcu.;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne. Ja mam zrobione metodą gazetową od jakiegoś już czasu i chyba sobie zmienię na takie. :)


    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt ;)
    Ja też bardzo chcę żeby w Polsce zagrała, ale wątpię czy to szybko nastąpi;))
    Zapraszam do mnie ponownie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej masz super blog! Zostalas przez zemnie nominowana do ONE LOVELY BLOG AWARD!!!

    Szczegoly na moim blogu!!

    jula-locanina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł . :* ja jednak spróbuję zrobić te gazetowe pazurki. ale nie wiem czy mi wyjdą . -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. podobaja mi sie :3 ale wlosy i tak wygrywaja XD

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma za co!! ale musisz napisac o tym na blogu swoim ze ja cie nominowalam i moj link ok?

    OdpowiedzUsuń
  8. książkę polecam :)

    muszę wypróbować ten trik z paznokciami "z gazety" xD

    mam podobnie z malowaniem xD ale czasem się wkurzę i siedzę godzinę nie ruszając palcami ^^
    krwisto czerwone wo. zabiłaś kogoś? haha. wyglądają na wampirze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pazurki! Ja jestem takim beztalenciem, że na pewno by mi takie nie wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, też kiedyś takie miałam, a na podkład wybrałam czarny i były bardzie mroczne,

    OdpowiedzUsuń
  11. taak ^^ kłosy są świetne- też je uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ech u mnie taka sama pogoda :/

    OdpowiedzUsuń
  13. nominowałam twój blog do One Lovely Blog Award
    Mój blog : cartafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. omg te paznokcie wyszły mega :O
    dodaję się do obserwatorów ! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale boskie te paznokcie wyszły ! :D

    i-follow-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też zawsze gdzieś się dotknę, zahaczę i potem muszę paznokcie robić od nowa, nienawidzę tego -,- / mega są te paznokcie *__*

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest mega ;]
    http://nikimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. `.Zaje to wygląda .! <33

    Wyszło mi nawet nieźle ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie są te paznokcie, aż chyba pobawię się i coś zrobię ze swoimi.

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurde, dawno nie zaglądałam. Chyba to wypróbuję tylko z innymi kolorami :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}