sobota, 16 lipca 2011

one lovely blog award/chobits/zapowiedź nowego diy.

Zeszłego wieczoru dostałam nominację do One Lovely Blog Award od autorki cudownego bloga http://drica-reilsown.blogspot.com/. Bardzo dziękuję za takie wyróżnienie xx
7 random facts about me
- nie jem mięsa, ale ryby i owszem.
- kiedy jestem głodna robię popcorn zamiast kanapki.
- spędzam za dużo czasu przed komputerem.
- lubię od czasu do czasu zobaczyć anime, bądź przeczytać mangę, co nie znaczy, że chcę wyjechać do Japonii na resztę życia.
- zakupy ze znajomymi/rodziną są męczące.
- definitywnie nie lubię the sims 3, bo przez grafikę wydaje mi się, że simy są pulchne.
- chciałabym mieć różowe włosy, póki co mam taką perukę.


Na One Lovely Blog Award:
- podziękowania i link blogera, który przyznał Wam tą nagrodę; skopiuj i wklej logo na swoim blogu; napisz o sobie siedem rzeczy;
- nominuj szesnaście innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę);
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

Nominuję najczęściej czytane przeze mnie blogi:
---
Teraz jeszcze ich wszystkich powiadomić - challange accepted.

Btw, zaczęłam sobie wczoraj oglądać Chobits przez co nie można było mnie oderwać od komputera ani na chwilę. Absolutnie zakochałam się w tym anime, jest cudowne. Śmieszne też można powiedzieć. 
Wczoraj byłam tak zaczarowana japońskim światem, że miałam ochotę zafarbować włosy na blond, kupić kilometrowe doczepki, ubrać w różową sukienkę i mówić cały czas chii?

(nessa022.deviantart.com)
Jako, że w garażu nie miałam taśmy izolacyjnej, a dzisiaj do Castoramy na pewno nie pojadę to buty diy odłożymy na jakiś inny dzień. Być może w poniedziałek pojadę z Agnieszką.
Mogę Wam dzisiaj (bądź jutro) pokazać mały projekt związany z Chii. O ile oczywiście chcecie.

A Wy oglądacie jakieś anime/czytacie mangę? 




15 komentarzy:

  1. jejku, twój blog jest świetny! obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominację ;)

    ja nie czytam mangi, ani nie oglądam anime ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominowanym i tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie oglądam animie nie czytam mangi, ale powoli zaczyna mnie to interesować :>
    http://afanegra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Honey, w poniedziałek jadę do kina. Może wtorek ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oglądam animę i mangę też czytam.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nalezalo ci sie :D ja chce miec bvlond wlosy przechodzace tak subtelnie w jasny roz, ale żaden fryzjer nie chcial sie tego podjac :(

    OdpowiedzUsuń
  8. sweetheart, we wtorek jadę do agory :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej.
    Fajny blog, dodaję się do obserwowanych. Licze na twój rewanż i miły komentarz u mnie ; magicznypedzel.blogspot.com
    Ja oglądałam full moon wo saga coś tam :d
    Zapraszam serdecznie (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za anime nie przepadam, lecz bardzo lubię "Samurai Champloo". Z mang: Death Note, Black Lagoon, Kuroshitshuji, Solanin, Osiedle Promieniste i Hetalia :)
    Chii jest urocza *O*

    OdpowiedzUsuń
  11. mój brat ogląda anime, a potem mówi przez sen po japońsku o.O

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądam :3
    Nawet posiadam listę: myanimelist.net/animelist/Ayumi111

    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}