czwartek, 21 lipca 2011

wtorek/środa/muzycznie.

"in another life,
i would make you stay"
wtorek?
Pierwszą połowę dnia przesiedziałam zapewne na komputerze, pewne jest również, że miałam ku temu jakiś powód. Była to godzina 5:00 kiedy włączyłam studio gry, dziwiąc się, że nikt nie potrafi rozwiązać zagadki polegającej na ułożeniu słowa podążając za strzałkami. Z początku samemu trzeba było znaleźć literę zaczynającą wyraz, ale po 2 minutach (kiedy już znałam odpowiedź) pokazali ją.
A później był już tylko maraton Chobits. Jakoś wolno idzie mi oglądanie.
O 19:00 wyszłam na dwór z Mariuszem i Dominikiem, jeżeli już wciągnę się w oglądanie nie ma sposobu na wyciągnięcie mnie z domu. Jednakże, bylo tyle spraw do obgadania, że nie mogłam im odmówić. (pf, ile lat by mi to wypominali). Poszliśmy w stronę osiedla, opowiadałam im o moich paznokciach. Doprawdy nie wiem, co można w nich adorować. U mnie obeszły się bez większego echa, a z moim szczęściem zaczął odpadać już lakier. No, usiedliśmy na jednej z blokowych ławek i rozmawialiśmy o dniach miasta. W końcu podeszliśmy pod plakat, aby móc ocenić wszystkie atrakcje 7 dni. Po kilku minutach przerzuciliśmy się na nie mniej ciekawy plakat reklamujący wakacje z naszym ośrodkiem kultury. Krążę wzrokiem i przyglądam się po kolei sierpniowym dniom.
- POKAZ MODY! Mariusz, patrz! Idziemy na pokaz mody, dobra?!
Yup, zgodził się.
- dobra, to ja zadzwonię do Agnieszki, która zajmie się mejkapem.
Wykręcałam numer i układałam sobie jakiś tekst, który ją zaskoczy. Generalnie cokolwiek bym powiedziała na ten temat byłaby lekko zszokowana, więc darowałam sobie ubieranie tego w słowa.
- Idziemy na pokaz mody i musisz mnie umalować!
- eeee?
Wspomniałam coś jeszcze o dacie, ale Agnieszka nie powiedziała już nic innego. Sądzę, że musiała to przeanalizować. Siedzieliśmy na schodach, a ja kolejny raz tłumaczyłam Darii jak zrobić takie paznokcie. Mariusz dodatkowo zagadywał mnie o bloga, strasznie go chwaląc. Z jednej strony to dziwne, z drugiej strony to spora dawka wartości. I co dziwniejsze, mój przyjaciel z którym chodziłam 6 lat do klasy, widuje mnie bardzo często poprosił mnie o zdjęcie x.x Ba, on nalegał. Podałam telefon Darii i zakryłam twarz włosami.
W drodze powrotnej śpiewaliśmy piosenkę, której nigdy nie słyszałam, ocenialiśmy horrory w tak dziwnej skali, że nie jestem w stanie o tym napisać. Otwierając furtkę dostałam tak niekontrolowanego ataku śmiechu, że zaczęłam obijać sie o maskę samochodu. 
W planach miałam jeszcze shopping, jednakże nie jestem fanką HP, więc pojechałam tylko z Agnieszką pochodzić po mieście + rozejrzeć się za tanimi materiałami. Misja wykonana.

 

To już na pewno środa
Cały dzień przesiedziałam nad rysowanie projektu i opisywaniem poszczególnych etapów szycia pantalonów. Wykrój to jeszcze nie taka sztuka, jednakże szycie sprawiło mi dużo problemów z analizą. Czytam, czytam wróć. Czytam, czytam NIE jeszcze raz. Pisałam własną instrukcję na podstawie innego tutoriala, co przysparzało większych problemów. Skończyło się na całkowitej zmianie szycia, gdyż tamto było dla mnie zbyt skomplikowane. Teraz tylko kupić materiały (najgorsza część) i zabrać się do szycia. W projekt jest zaangażowana cała rodzina, więc jakby coś nie wyszło to niech nikt nic nie mówi.


Ostatnio nie mam o czym pisać, muszę coś z paznokciami zrobić, ale pewnie skończy się to czarnym lakierem. Nie mam predyspozycji do czegoś bardziej twórczego. Może pokażę zrobione pantalonki, jezeli oczywiście chcecie. 
Zostawiam Was z niesamowitym koncertem Gagi na Europride, za każdym razem, kiedy tego słucham mam ciarki, piękne, oj przepiękne.

xoxo Carolyn

 

10 komentarzy:

  1. ` Jakże twórcze zdjęcie ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę dałaś czasu z tą notką czytając końcówkę nie pamiętałam co było na początku ;d. U mnie też będą dni miasta, ale jeszcze nie wiem czy się wybiorę ;p./

    OdpowiedzUsuń
  3. mhm. pokaz mody ? o fajnie. (:
    ładne zdj . :* pokaż pantalonki . ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. chcemy chcemy :D u nas nie ma nawet takich atrakcji ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. dobre zdjęcie nie jest złe x)
    a pokaz mody, fajnie, fajnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcie ;]
    Zapraszam http://onelovenefretari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA PRZEZ ZEMNIE DO ONE LOVELY BLOG AWARD!!!

    SZCZEGÓŁY NA MOIM BLOGU!

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}