poniedziałek, 1 sierpnia 2011

#7 space nails

Dobrze pokazane galaktyczne paznokcie, będą pasować do zrobionych przeze mnie butów. Chyba nie trzeba tłumaczyć niczego, gdyż wszystko jest świetnie pokazane. Napiszę jedynie, że użyłam:

* czarnego lakieru Dor (18)
* a także brokatowego (?) lakieru Golden Rose (105).
* różowego brokatowego, Miss Sporty (311)



Miałam zamiar napisać wczoraj, jednakże miałam internet przez 15 minut, po czym znikał na godzinę, czasem więcej. Niedługo będzie więcej o szyciu, zaglądajcie.

Carolyn, xoxo

11 komentarzy:

  1. ja też :)
    zwłaszcza boks <3
    dodajemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, nie rozumiem angielskiego i cięzko mi się to oglądało bo ona zamiast coś robić [co w sumie zajęło jakieś 2 minuty] ciągle mówiła ;P .. eh, przetrwałam jednak, a sama pokombinuję z czymś podobnym.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wyjebiste ;d pokaż jak ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  4. no bo ja jestem Harry Potter, albo Hermiona ;p
    dzięki ;*
    nails <3

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie, pokaż jak ci wyszło ! ;)
    a paznokcie bardzo fajne i filmik ciekawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokietki fajne ; )
    Zapraszamy na nasz blog ; ))
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł z tymi paznokciami.
    Musisz koniecznie spróbować frugo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt wyszło tej dziewczynie! Zeby mi się tylko chciało tak malować paznokcie.. Już czekam na twojego nowego posta :) Pozdrawiam :)

    www.brochefleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Paznokcie fajne ;). Pokaż zdjęcie jak Ci wyszły ;>

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}