czwartek, 4 sierpnia 2011

Bluzka z frędzlami.

W poniedziałek wybrałam się z Agnieszką do second handu, gdzie całkowicie przypadkowo natknęłam się na brzoskwiniową koszulkę, jak się dalej okazało pochodzącą z H&Mu. Długo zastanawiałam się, co by z nią zrobić, aż w końcu przypomniał mi się ogólnoświatowy szał na bluzki z frędzlami. Co stało na przeszkodzie zrobienia sobie takiej? 


Zdjęcie zrobione w trakcie cięcia, w efekcie końcowym frędzle są chude, a po praniu zawinęły się do tyłu jak powinny, na razie bluzka się suszy, więc o tym kiedy indziej.
Lecę czytać Kuroshitsuji, zajrzyjcie jutro, bo albo pokażę Wam mój lumpkowy nabytek z którego jestem niesamowicie szczęśliwa, albo coś innego, o wiele ciekawszego (co nie znaczy, że przydatnego -.-).


xoxo Carolyn



15 komentarzy:

  1. czekam na zdjęcia tych nabytków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też czekam, ale czy to nie jest marynarka? ;> / nie moja wina, że twój psiak jest głupiutki xD moja psinka nic nie reagowała ^^'

    OdpowiedzUsuń
  3. SASZKA NIE CZYTAJ TEGO, CO PISZĘ NA TWITTKU MWAHAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj byłam w SH i nie potrafiłam znaleźć żadnej bluzki do frędzelków :(

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra pomysł.:)
    Pokaż jak to wygląda gdy bluzka już się wysuszy.;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Chwila.. mam jasnoróżową bluzkę, która jest przykrótka. Muahahahaha.

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak ona wygląda na Tobie? latwiej byloby mi skomentowac ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysl!:)

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać żeby zobaczyć całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super ta bluzka ; ))




    zapraszam ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ciekawie, pokaż się w niej! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}