wtorek, 16 sierpnia 2011

The cartoon stopped. What's wrong?

 np Pink - Dear Mr President

Nareszcie dłużej utrzymująca się dobra pogoda. Pizza na śniadanie. Filiżanka żurawinowej herbaty. I żadnego pomysłu na spożytkowanie nadmiaru czasu. Wiem jedynie, że potrzebuję trampek do szkoły i podręcznika z niemieckiego. 

Wczoraj spotkałam się z Agnieszką, która już wróciła z Tunezji. Odpustowe stoiska jak zwykle przyciągały uwagę różnokolorowymi gadżetami, które raczej nie słyną ze swojej jakości. Muszę przyznać, że w tym roku był naprawdę mały wybór, ale zawsze znajdzie się jakaś perełka. Z mojej listy życzeń właśnie wykreśliłam uszka myszki minnie. Musiałam je odrobinę skleić, mimo wszystko prezentują się świetnie, a zapłaciłam za nie jedyne 5 zł. Już od dawna planowałam ich zakup, a później zrobienie takich samemu. Teraz już nie ma sensu, ale gdybym kiedyś się za to zabrała na pewno pokażę efekty moich działań. 


xo Carolyn

19 komentarzy:

  1. ale świetne są te uszy <33

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są ;)
    ja też chce takie ;)
    zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pizza na śniadanie . mniam ;)
    świetne są te uszy ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, podoba mi się ;) Zapraszam do mnie + dodaje ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. pizza na śniadanie? ;o ej, też potrzebuję trampek! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uszy są superowe ;) zawsze takie chciałam mieć ;) Pozdrawiam!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne uszy :)

    http://katia-blog-katia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie uszy. c;

    dodałam się do osbserwatorów i miłoby było gdybyś ty zaglądnęła na mojego bloga: nutelleve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. strój kąpieowy na moim zdjęciu jest z New Yorkera;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje już też są sklejone ; P Mimi dodała zdjęcia w nowej sukience, tej czarnej ; ]

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam podobne w paryskim Disnaylandzie, były milutkie i każdy prezentował się w nich bardzo... słodko ;). Szkoda mi było niestety 15 Euro..

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne uszy! :)

    A


    JA



    ZAPRASZAM




    DO




    SIEBIE




    :)







    life-as-hanna.blogspot.com






    life-as-hanna.blogspot.com







    life-as-hanna.blogspot.com







    life-as-hanna.blogspot.com







    life-as-hanna.blogspot.com





    life-as-hanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uszka myszki minnie? tylko zastanawiam się, gdzie można by w takich pójść ;DD
    podręcznika potrzebujesz? ja potrzebuję ogólnie książek, nie potrafię pogodzić się z tym, że zostały tylko dwa tygodnie.. niee! :D
    mamooo ..

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}