poniedziałek, 8 sierpnia 2011

fashion dictionary: black lolita.

Wczoraj w przerwach między sprzątaniem wpadłam na stronę Milanoo, gdzie spodobały mi się stroje Black lolit. Są takie urocze, że ciężko było mi oderwać wzrok. Obiecałam sobie, że kiedyś będę posiadaczką jednej i już zaczynam oszczędzać. 
To tylko kilka z dziesiątek:




photos:  http://www.milanoo.com/

Dzisiaj zrobiłam kolejne dziwne diy (czy to w ogóle zasługuje na miano diy?). Anyway, świetnie się bawiłam i mam kolejny gadżet. Mogłabym jutro pokazać, jeżeli ktoś chce oczywiście (:

xoxo Carolyn

12 komentarzy:

  1. Koniecznie pokaż! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokazuj .
    do do sukienek . całkiem fajne, ale nie praktyczne, nie w moim stylu i trochę zbyt urocze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne że pokaż!

    A sukienki takie mangowe, hmmm zainteresowały mnie, zajrzę może też sobie taką sprawię??

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Totalnie nie w moim stylu, ale faktycznie- mają w sobie coś uroczego, co przyciąga uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pokaż, pokaż! :) kiecki nie w moim stylu, ale trzecia jest faaaajna ^^
    dziękuję za życzenia :) nieważne jakie są, ale ważne, że szczere ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 'black lolita' a nie 'kuro'?.

    OdpowiedzUsuń
  7. POKAŻ I TO KONIECZNIE ! TWOJE DIY SĄ ZAWSZE NIESAMOWITE ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. ` Łoo *.* Super są te sukienki *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. niby takie grzeczne, a zarazem z pazurem ;D
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}