wtorek, 9 sierpnia 2011

how to do kitty ears

Pomysł wpadł mi dopiero po obejrzeniu video tutoriala. Pozmieniałam nieco kroki i użyłam innych materiałów. Już dawno chciałam coś takiego zrobić, ale nie widziałam żadnych ciekawych instrukcji. Teraz robię je tak szybko, że będę miała kilka wersji kolorystycznych w najbliższym czacie.

1. Potrzebujesz:
* 2 materiały w zależności od tego jaki chcemy kolor uszu. Ja wybrałam czarny i biały.
* 2 kolory nici.
* wata.
* szpilki.
* tekturowe szablony (mniejszy i większy)
* 2 spinki (mogą być wsuwki, ale lepiej standardowe spinki)


 2. Z czarnego materiału wycinamy 4xduży szablon i łączymy parami. Przeszywamy po bokach - dolnej części nie ruszamy!


3. Przewijamy na drugą stronę i powtarzamy czynności przy koleinym uszku.


4. Z jasnego materiału wycinamy 2x mniejszy szablon i przyszywamy go do przedniej części uszu.


5. Wypełniamy środek watą, byleby nie przesadzić - wystarczy mała ilość nadająca uszom objętości. 


 6. Przeszywamy niewielki odcinek (mniej-więcej na środku), aby sukcesywnie wsunąć spinkę. Wybaczcie rozmazane zdjęcie ;p


Myślę, że to całkowicie proste, ale w razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na formspringu
xoxo Carolyn








23 komentarze:

  1. zarąbisty blog , będę tu wpadać i także zapraszam do obserwacji mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaakie śliczne :3 Spróbuję zrobić, jak tylko podłoga wyschnie po mojej próbie farbowania końcówek...

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł, ale ja nie mam cierpliwości do tego ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie te uszka. Ja miałam na sylwestra, tyle że z filcu .

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem już co mam pisać na te twoje wynalazki ;d i chyba nie będę oryginalna jak ZNOWU napiszę, że wyszło genialne? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś też bawiłam się w robienie takich uszu xd

    OdpowiedzUsuń
  7. ` Ale słodkie :3 Chcę takie :3

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę coś takiego wypróbować. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł ; )
    Zapraszamy na nasz blog ; ))
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog!!!
    Zapraszam na mojego:
    tatarek-tatarek.blogspot.com
    PS.
    OBSERWUJĘ I LICZĘ NA TO SAMO :*

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne- tutaj -->> http://www.photoblog.pl/tokidoki90 ;)
    fajne te uszy :]

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja totalnie się do takich rzeczy nie nadaję. Nienawidzę w ogóle czegokolwiek szyć, przyszywać XD.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowe :>
    Obserwuje i liczę na to że wpadniesz do mnie
    http://uwiecznionechwile.blogspot.com/ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. najakiej bylas wycieczce?

    OdpowiedzUsuń
  15. chetnie spróbuje
    U mnie NN http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł. Szkoda, że na koniec nie ma zdjęcia jak już uszka są gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasienka - pierwsze zdjęcie w poście prezentuje efekt końcowy, kiedy mam założone uszka. A właściwie widać jedno ucho.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}