poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Keep calm and become a pirate.

#np Adele - someone like you

Także wróciłam po dziesięciodniowej przerwie od pisania. Świetnie się bawiłam, a przede wszystkim nabrałam energii przed rozpoczęciem roku szkolnego. A właśnie, muszę jakoś umiejętnie gospodarować czasem, aby starczyło go również na pisanie bloga, prawda? Postaram się wszystko rozplanować tak, aby notki pojawiały się w miarę regularnie i często. A na zakończenie zdjęcie przepięknego statku, Unicus. 
I dziękuję jeżeli ktokolwiek to jeszcze czyta. 


xo Carolyn

22 komentarze:

  1. statek fajny, jeszcze lepszy rejs nim zapewne ;)
    Adele *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czytam od niedawna i ten blog jest ykhym: zajebisty! 3mka ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. już się nie mogę doczekać kolejnych notek ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli mam Ci doradzić to wybierz zwykłęgo colossala od maybelline. Jest o niebo lepszy. Ale jak się uprzesz na tą to poszukaj w innych drogeriach. Są teraz promocje.

    OdpowiedzUsuń
  5. to dobrze, że się dobrze bawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś i niesamowite, że minęło już 10 dni ;D jak wakacje szybko uciekają ... hahaha.

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. no tak pozytywna energia jest potrzebna. ^ ^ ale wspaniałe zdjęcie .:*

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam tę piosenkę Adele <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej... w jakim mieście byłaś? Bo widziałam identyczny statek i w bardzo podobnej okolicy!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, on jest rzeczywiście cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam właśnie w tym samym miejscu :P xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czytam i z niecierpliwością czekam na nowe notki :) Fajnie, że już wróciłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcie. Adele również świetna : )

    OdpowiedzUsuń
  14. to uwierz, bo chodzi dokładnie o Polo Market :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no więc miłego roku szkolnego życzę, dobrych ocen i niech szybko zleci :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}