sobota, 6 sierpnia 2011

Let's make a fancy dress party

Wiem, że miałam napisać wczoraj, ale brakowało mi internetu. Zabrałam się zatem za kolejny całkiem niepotrzebny gadżet stworzony jedynie na potrzeby zabicia czasu. I chyba udało się. Inspirowane Cielem Phantomhivem.

1. Od lewej, co przygotowałam:
* piórka.
* wstążkę.
* klej do tkanin.
* klej w sztyfcie.
* taśmę klejącą.
* nożyczki.
* kredkę pastelową, którą zaznaczałam kontury.
* tekturaę.
* materiał (najlepiej czarny, jak to na cylinder przystało)



2. Według uznania wycinamy potrzebne części cylindra.
* dolna część (odrysowałam od płyty)
* tekturowy pasek, który po zwinięciu będzie środkową częścią.
* denko.
tip: warto powycinać w nich ząbki, sami zobaczycie, co dokładniej miałam na myśli.

3. W dolnej części wycinamy otwór i sklejamy całość. Najpierw klejem w sztyfcie, później ewentualnie taśmą klejącą.


4. Materiały do obklejenia. Dół i denko jest łatwo odrysować, gorzej z paskiem na środkową część.
Mimo wszystko lepiej wyciąć kawałek za duży, niźli za mały. 


5. Delikatnie obklejamy tekturę materiałem przy użyciu specjalnego kleju do tkanin (np. butapren?). 


6. I gotowe, teraz moja ulubiona część - DEKORACJE. Ja użyłam piórek i zbyt jasnej wstążki. Na szczęście jest tylko przywiązana, więc zawsze będzie można ją wymienić na ciemniejszą. Ewentualnie całkowicie zmienić dekoracje. 


 7. Teraz tylko wyrównać krawędzie i pozbyć się wrednych nitek.


A teraz mam w planach diy, którego zakup na Allegro planowałam już od X czasu, ale znalazłam całkiem łatwą instrukcję do zrobienia samemu, więc jeżeli się uda będę mogła ją pokazać. Jeżeli ktoś zechce, oczywiście ;)

25 komentarzy:

  1. ` Pomysłowe :D Zrobię sobie taki i przejdę się po ulicy w nim XD

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, ciekawy pomysł.
    na ostatnim zdjęciu krawendzie są już wyrównane? ;>
    chętnie obejrzę tajemniczy diy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, widać, że odstają gdzieniegdzie nitki (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ; )
    Zapraszamy na nasz blog ; ))
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez przypadek weszłam na tqojwgo bloga, że tak mi sie spodobał, że chyba będę wpadać częściej ... hahaha

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny. Kiedyś na pewno się przyda. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! muszę wypróbować ten sposób ;)

    + do obserwowanych
    zapraszam : http://katia-blog-katia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super !!:D
    Wpadnij do mnie;)

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie. Fajnie.

    Gratuluję kreatywności. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nie ja sprzątam kiedy chcę albo na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały blog!
    Naprawdę można tu się sporo dowiedzieć:)
    POzdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurczę- fajny on jest! ;DD chyba zrobię sobie taki ;)) ogólnie to podoba mi się twój blog, dodajemy?? ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba naprawdę ci się nudzi xD ale podziwiam, bo wszystko co robisz jest genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny. można zrobić śliczny cylinder praktycznie z niczego. :D


    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowa jesteś ;)
    Obserwuje :>
    http://uwiecznionechwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}