piątek, 9 września 2011

melody black lolita headbow

#np Vampire Knight opening 

Cześć, na najkrótszym wstępie ever chciałam przeprosić za tak długą nieobecność, tydzień? Obiecałam sobie, że będę starała się pisać w miarę codziennie, a zwyczajem skończyło się na obietnicach. Przez cały tydzień walczyłam z grypą żołądkową, toteż oglądałam moje drugie ulubione anime - Vampire Knight, a także dokończyłam Bakura go ita.

Korzystając z dobrego, ale stale zmiennego samopoczucia uszyłam kolejny wcale niepotrzebny gadżet (moja specjalność, rzecz jasna). Mianowicie czarną kokardę utrzymaną w stylu black lolity. Nie będę kłamać, że zajęła mi prawie cały dzień, bo robiłam ją bez jakiegokolwiek pomysłu i szablonu. Cała czarna, zdobiona pseudo koronką, białymi falbankami, naszyciami z czarnej wstążki i białymi nutkami namalowanym farbą akrylową.
Jeżeli chcielibyście zobaczyć tutorial to wystarczy napisać w komentarzu, pewnie będę jeszcze robiła taką w wersji sweet lolity, także przy okazji mogę zrobić fatalnej jakości zdjęcia i napisać do nich kilka zbędnych słów.



To dziwne, cały dzień spędziłam na szyciu, godzinę byłam na podwórku i czuję się niesamowicie zmęczona. Cóż, muszę przepisać jeszcze kilka zeszytów. Dobranoc.

Carolyn

20 komentarzy:

  1. Ciekawie piszesz . Bardzo mi się podoba a kokarda wspaniała - serio . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa ^^ z chęcią zobaczę inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuję grypy żołądkowej, znam ten ból :< jeju, ty jesteś mistrzem w DIY cokolwiek byś nie zrobiła ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. współczuję grypy żołądkowej . -,o

    OdpowiedzUsuń
  5. grypa żołądkowa to zło! :D zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wczoraj jak byłam w KappAhl było pełno takich pierścionków, sowy, węże. Marzę o takich!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z przyjemnością zobaczę tutorial. : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, mogę go wrzucić w którejś z następnych notek :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, wrzucę go przy następnej notce :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. też tak czasami mam, że nic nie robiłam a czuję się wyczerpana. nie wiem, na czym to polega 0_o


    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :

    http://ididnotchange-ijustfundmyself.blogspot.com/ ^.^ !

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za ten link bo bardzo mi pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że chociaż szyć umiesz, bo ja to cipa jestem w takich tematach xd
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  13. super masz bloga mam pytanie gdzie mogę kupić mniej więcej taka sukienkę ?
    http://i.pinger.pl/pgr253/1f7ec140001fb45c4e6fa006
    może miec inny kolor ale mi chodzi o krój bo na półmetek musze kupić prosze o odpowiedź na moim blogu http://thestylekatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super masz bloga mam pytanie gdzie mogę kupić mniej więcej taka sukienkę ?
    http://i.pinger.pl/pgr253/1f7ec140001fb45c4e6fa006
    może miec inny kolor ale mi chodzi o krój bo na półmetek musze kupić prosze o odpowiedź na moim blogu http://thestylekatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. I love to learn to sew too.
    www.thoughtsofpaps.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}