niedziela, 20 listopada 2011

DIY skeleton gloves

#np Lady Gaga - Marry the night

Niestety zima zbliża się dużymi krokami, na dworze robi się co raz chłodniej, rano jesteśmy witani minusowymi temperaturami i chcąc, czy nie chcąc sięgamy po cieplejsze ubrania. Szczególnie nienawidzę rękawiczek, które skrótowo mówiąc, przeszkadzają mi. Jednakże zakopałam topór wojenny, gdy zobaczyłam kościste łapki na jednym z moich ulubionych blogów. Z tą różnicą, że moje są handmade.

Co potrzebujemy?
* biała farba akrylowa, albo coś do tkanin? 
* czarne, najzwyklejsze w świecie rękawiczki.
* pędzel
* pastela, albo kreda, którymi z początku można narysować kostki.
* jakiś obrazek kościstej ręki za wzór. 


Jeśli ktoś waha się, jak zacząć malowanie może pomóc sobie rysując kostki pastelami, albo kredą. Moim zdaniem jest to troszkę trudne, ale z początku pomocne.
Najpierw nanosimy warstwę farby rozcieńczonej wodą, powstaje wtedy ogólny zarys kostek. Obie rękawiczki pozostawiamy do wyschnięcia. Dalej nakładamy drugą warstwę, tym razem bez wody, gdyż zależy nam na jak najbardziej intensywnym kolorze. 

(rękawiczka z 2 warstwami i rękawiczka z 1 warstwą)
DONE

Będę musiała je jeszcze troszkę poprawić, bo w niektórych miejscach okrutnie powyjeżdżałam farbą, już nie wspominając o proporcjach tych kostek x.x

10 komentarzy:

  1. ojej słodko

    ejsh XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Great Halloween idea I think.
    www.thoughtsofpaps.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ` uhuhu. Ciekawe ! ; ))
    ja natomiast nienawidzę czaaapek ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne. Widziałam kiedyś takie na rynku, czy gdzieś tam.

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie lubię rękawiczek -.- ale jednocześnie nie wyobrażam sobie bez nich życia, bo moje ręce już przy temperaturze jaka jest obecnie zamarzają nie mówiąc o tym, co jest później...podziwiam Cię za tą pomysłowość przy handmade, widać, że masz swój styl i się go trzymasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co Ty chcesz tu poprawiac , sa swietne ;o :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}