niedziela, 27 listopada 2011

DIY headband

#np Demi Lovato - lightweight

Hejhejhej ♥ Przybywam po bardzo pracowitym tygodniu z nowym diy, jednak w czasie jego tworzenia zapomniałam większości etapów zrobić zdjęcia, także próżny jest mój trud tłumaczenia, skoro nikt nie będzie wiedział o co chodzi. Otóż, headband robiony był na podstawie tutoriala do bandeau, ale na początku wideo zaznaczone zostało, że tak samo wykonuje się opaskę, więc spróbowałam zrobić swoją. Z tą różnicą, że moja jest czarno-biała, ale próbowałam robić też kolorową i nawet jeśli wygląda to na skomplikowany proces, starczy gąbka, akryle i jakaś nieużywana szczoteczka. Myślę, że jest to dobra opcja dla hejterów czapek, przynajmniej póki nie ma aż tak zimno.


I proszę o głosowanie na moją koszulkę diy (http://fashionstyle.pl/competition/68/entry/10799/) To dla mnie bardzo ważne, a do końca zostało max. kilka dni, także proszę o regularne klikanie. A w razie jakichkolwiek pytań dotyczących filmiku zapraszam na formspringa

9 komentarzy:

  1. swietne, ale Ci zazdroszcze umiejetnosci ;o ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zagłosowałam :) świetny jest ten efekt na opasce, lubię takie motywy kosmiczne, że tak to ujmę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ` też może w końcu postanowię coś przerobić. :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz chyba wszyscy są ostro zajęci, bo zbliża się wystawianie ocen proponowanych...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :)
    W wolnym czasie muszę sobie taką zrobić :)
    A.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}