poniedziałek, 14 listopada 2011

sweet tears

#np Jeffree Star - Beauty Killer

Straszne ochłodzenie mi nie służy, za dużo pracy, za mało czasu. Szybko się przemęczam, a w dodatku mało sypiam, jeżeli nie zacznę dbać o organizm posypie się lawina chorób, a póki co nie mogę troszczyć się o nic innego jak konkursy, sprawdziany, kartkówki itd. 

Długi weekend był chwilą, kiedy faktycznie odpoczęłam, nawet pomalowałam paznokcie, co rzadko mi się zdarza w roku szkolnym. Strasznie mnie denerwują długie paznokcie, ale jak przyjdzie co do czego potrzebne są od zaraz. Chciałam zrobić zdjęcie aparatem, bo mój telefon jest wyposażony w obrzydliwą jakość, ale nie znalazłam żadnych baterii, więc wykorzystałam moją beznadziejną komórkę i jako nieoficjalny miszcz pajnta pomniejszyłam zdjęcie, żeby było cokolwiek widać, oprócz różnokolorowych kropek. Nie uważam, że mam jakiekolwiek zdolności, ale i tak uczyniłam ogromne postępy, skoro w tamtym roku ledwo umiałam pomalować paznokcie prawej ręki. 

Carolyn

5 komentarzy:

  1. ` ja ubóstwiam długie paznokcie. wiem, że moze nie są idealne we wszystkich czynnościach.. ale i tak je lubię. fajne ci wyszły. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde podobają mi się :)
    skomentujesz? maajson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}