niedziela, 11 grudnia 2011

Christmas spirit: #1 Nails.

#np Shakin Stevens - Merry Christmas Everyone


  

Hejo hejo! Zbliżają się święta (cóż za trafne spostrzeżenie) i jako osoba patrząca na każdą okazję przez w-co-ja-się-ubiorę już zaczęłam poszukiwać inspiracji. 19 grudnia w mojej szkole odbędzie się dzień piernika, dlatego już dzisiaj, paznokcie:

1. Candy cane/cukrowa laska


2. snowflakes/śnieżynki na czerwonym tle.


3. Christmas Gifts/prezenty


4. snowflakes #2/śnieżynki na czarnym tle.
(umieszczanie zostało wyłączone, zatem > http://youtu.be/YkvHpYke-GQ)

5. snowman/bałwanek


Tyle na dzisiaj, może doczekacie się kontynuacji tego posta, ale myślę, że jeżeli ktokolwiek zobaczy te 5 filmików to będzie wystarczające. I jescze na końcu kolejna moja mała prośba, a mianowicie kliknięcie > http://fashionstyle.pl/recommend/75844/ Nic nie trzeba robić, tylko otworzyć i zamknąć, a dla mnie będzie to kolejna pomoc. ♥
Carolyn

15 komentarzy:

  1. W link kliknęłam, oczywiście :3
    A te paznokcie są genialne, nigdy nie wpadłabym na pomysł, by je tak cudownie "przystroić".

    OdpowiedzUsuń
  2. ` te drugie mnie urzekły. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te paznokcie :3 chyba najbardziej podobają mi te prezenty :3

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama uwielbia tą piosenkę :D cudowne są te paznokcie, ale żebym jeszcze miała tyle talentu i potrafiła je wykonać to by było dobrze ;]
    weszłam w ten link :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe, fajne filmiki^^
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kliknęłam:)
    Pierwsze są słodkie i proste do zrobienia, a bałwanek mnie zauroczył. Aż się nie mogę zdecydować, które zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za komentarz!!;)
    Super blog i fajne paznokietki!:D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Awwwwwwwwww. dzień piernika? pyszzznie. Zapraszam, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, ale ja chyba tym razem pozostanę przy jednym kolorze.Jak zdążę.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}