wtorek, 6 grudnia 2011

Mikołajki

#np Lady Gaga - fashion of his love

Ho ho ho! Mam nadzieję, że Wasze mikołajki były równie udane, co moje. Chyba najlepszym punktem dzisiejszego dnia było zobaczenie kierowcy nadjeżdżającego z przeciwka autobusu w stroju mikołaja. Niby zwykła rzecz, a jednak powoduje, że człowiek się uśmiecha.
Od rodziców dostałam płytę na którą czekałam już bardzo, bardzo, bardzo, bardzo długo, a mianowicie nowy album Lady Gagi - Born This Way. 
Druga sprawa: Wygrałam 2 miejsce w konkursie związanym z moim ulubionym ciuchem. Czarna koszulka z żabotem, wykonana przeze mnie otrzymała od Was 309 głosów za co strasznie DZIĘKUJĘ! Jutro postaram się pokazać bransoletkę Lilou, którą wybrałam. 



xx Carolyn

8 komentarzy:

  1. u mnie również mikołajki były super. ;)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moje Mikołajki były w zasadzie obojętne, dostałam kolczyki, ale to nie to co chciałam :P u mnie najlepszym punktem był szkolny Mikołaj, dzięki któremu każdy dostał po czekoladzie <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ` hehe. chciałabym aby u mnie kierowcy też byli przebrani za mikołaja. gratuluję 2 miejsca. :* zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy prezent ; )
    nie przepadam za nią ^^

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}