niedziela, 18 grudnia 2011

Nowy świąteczny wygląd, whatcha think?

#np glee cast - we need a little christmas now

Zatem pojawił się nowy, świąteczny (nawet jeśli nie wygląda to taki był zamiar) wygląd.
Zapewne wyglądałby o niebo lepiej, gdybym znała się na grafice.
Ale jest, co jest i chyba nie wygląda tak tragicznie, co sądzicie?

Pewnie nie podoba Wam się dzisiejsza niedziela, bo #1 jutro szkoła, #2 dalej nie ma śniegu. Mnie jednak żaden z wymienionych wyżej przypadków nie przeszkadza. Pomijając oczywiście fakt, że do jutra mam przeczytać lekturę, we wtorek najprawdopodobniej będę musiała napisać zaległy sprawdzian z fizyki + nierozwiązana kwestia ćwiczeń z geografii. Na szczęście zbliżają się święta, które będą absolutnie magiczne tego roku.

Carolyn
xx

8 komentarzy:

  1. moim zdaniem wcześniejszy wygląd był lepszy, ale ten też jest super...:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wygląd jest budyniaasty ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie tu teraz ! co nie znaczy że wcześniej nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. JAKI SŁODKI WYGLĄD ! <3

    ejsho :C

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie tutaj, choć nie przypomina to świątecznego wystroju szczerze mówiąc ;d
    mi oba przypadki przeszkadzają, gdyż tydzień nie byłam w szkole, więc trochę trudno będzie do niej iść a po drugie, to mam 3 klasówki z maty do napisania w tym tygodniu, więc...;/
    a śnieg? Boże, wszystko bym oddała, żeby choć trochę się go pojawiło. przez to, że go nie ma w ogóle nie czuję zbliżających się świąt :<

    OdpowiedzUsuń
  6. ` strasznie podoba mi się nowy wygląd. :* też muszę pozmieniać.. coś . :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za komentarz!;)
    Mi się podoba!!:D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}