niedziela, 11 marca 2012

Even if my voice is gone, i'll sing to you.

#np Hatsune Miku - Last Night Good Night

Siedzę w domu, jak z resztą od tygodnia i czekam na zeszyty do przepisywania. Wczoraj chciałam, żeby tu były koronki, piksele i karuzele, ale jestem zbyt przyzwyczajona do białego schematu, dodałam tylko pastelowe kolory (swoją drogą, czy Wy też zauważyliście nagłe wkroczenie tych kolorów do "trendów"?).
Rozpisywanie się o blogu jest strasznie nudne, ale skoro jest to powrót po kilku miesiącach, warto byłoby się przywitać, moje dane personalne raczej się nie zmieniły, chociaż gdzieniegdzie mówią na mnie Mateusz.
Nie oczekujcie oszałamiającej częstotliwości notek, jak będę miała czas i coś o czym mogłabym napisać, napiszę. Choć aktualnie, każdy mój dzień toczy się według utartego schematu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}