poniedziałek, 25 lutego 2013

back to school/dieta strukturalna

#NP Marina and the diamonds - Homewrecker


Oczywiście dwa tygodnie zleciały okrutnie szybko i zanim się obejrzałam, trzeba było znowu pakować różowe zeszyty z Hello Kitty. Akurat zmienił nam się plan lekcji (pierwszy raz w gimnazjum zmienił mi się plan lekcji w ciągu roku szkolnego, szok i niedowierzanie). Poniedziałek był zatem pełen biegania od sali do sali, ponieważ nowa rozpiska zawiera wiele niejasności i nikt nie zdążył jej skorygować jeszcze przed feriami.


Dzisiaj zaczynamy również ogólnopolski tydzień walki z zaburzeniami odżywiania, więc pomyślałam, że może nie całkiem adekwatnie do tematu, ale pochwalę się, że do mojego domu wkroczyły początki diety strukturalnej, która nie tylko pomaga w utracie wagi, ale przede wszystkim oczyszcza organizm z toksyn. Nie jestem wielką fanką zdrowych potraw przyrządzanych na podstawie produktów tej diety, jednak urzekły mnie koktajle. Co wieczór piję jeden z nich, ale moim faworytem pozostaje koktajl biały, który uzupełnia wapń i mikroelementy. Na początku roku postanowiłam, że będę się lepiej odżywiać, więc dobrze i tyle.

6 komentarzy:

  1. zdrowe odżywianie to podstawa :) no i powodzenia w utrzymaniu diety :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, bardzo miło się czyta :)
    Bardzo mi się podoba czapka z wcześnejszej notki :)
    Pozdrawiam!
    Kaszmirek.
    +obserwujemy? Ja zaczynam! będę tu wpadała często!
    http://tuptuskaszmirek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, nigdy nie stosowałam żadnej diety, ale ta może być dobra. ;)
    pozdrawiam serdecznie. ;)

    Na moim blogu organizuje konkurs wraz ze sklepem Merg, może miałabyś ochotę sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam koktajle ;) Zdrowa dieta może nie jest najsmaczniejsza, ale na pewno przydatna dla organizmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę poszukać przepisów na takie koktajle :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}