sobota, 23 lutego 2013

new in: kitty beanie

#np AZEALIA BANKS X HOOD BITCH


Wczoraj w moje ręce dostała się wyczekiwana paczka z Chin, w której znajdowała się nowa ulubiona czapka - beanie, ale nie beanie z uszkami. Widziałam ją w tylu świetnych stylizacjach i od razu wiedziałam, że chcę ją założyć jeszcze tej zimy. A co do pogody - chyba stwarza mi odpowiednie warunki do cieszenia się z nowej czapki. 


Po całym dniu sprzątania wybieram się do kina na Hansel i Gretel: Łowcy Czarownic. Z komentarzy wynika, że bardzo dobry. Zobaczymy.

32 komentarze:

  1. fajna czapa ;) dzięki za odwiedziny ;) + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śmieszna :D wygląda, jakby miała rogi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej lubię takie czapy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczna czapeczka :3 bardzo fajny blog, będę zaglądać xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :*



    Zapraszams do skomentowania ..Nowy post: alleishsa.blogspot.com ;> Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor czapki! Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna czapka *-* Niedawno założyłam ten blog, na którym będę opisywać różne swoje przeżycia i odczucia. Zapraszam :D

    http://sourlie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie zima nie pozwala chodzić z gołą głową.

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna czpka :D

    Zapraszam do mnie: http://itsmyliveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super czapka i jaki fajny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanko : ile czekałaś na Paczkę ; ) ?
    Bo mam zamiar zamówić sobie leginsy z chin , ale nie wiem ile czasu zajmie dojście ?
    Pozdrawiam !

    klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz czekałam nawet miesiąc na paczkę, ale zazwyczaj dochodzą w ciągu 2 tygodni i tak było również w przypadku czapki.

      Usuń
  12. Też ostatnio nabyłam nową czapkę bo moją ulubioną beżową z wielkim pomponem zgubiłam ;(
    A co do pogody i notki o wiośnie, wczoraj u mnie cały dzień sypał śnieg. Dosłownie. Sypał jak szalony i ani na moment nie przestał.

    Pozdrawiam,
    kroniki-moniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog ;)
    + Obserwujemy?
    http://the-sky-full-of-stars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta czapka. Ile musiałaś za nią zapłacić razem z przesyłką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny blogasek :) i ciekawe foty
      Może wzajemna obserwacja?

      www.modishYou.blogspot.com

      Usuń
  15. hah , no to uwierz :) niektóre ceny są naprawdę okazyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolor czapki : )
    nie słyszałam o tym filmie .
    obserwujemy?: D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach śliczna jest ta czapka <3

    _____
    lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna czapunia ;)
    obserwuję ;** wpadnij http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna czapka, ja także czekam na beanie, ale klasyczną. :D
    Obserwuję. (:

    http://awkwardxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajna czapeczka. :)
    Fajny kolorek. :D
    Też wybieram się na ten film. ^^

    zapraszam na :
    letsdosomeairxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna! Sama chętnie bym taką przygarnęła, ale jakoś boję się zamawiać z tak daleka;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}