czwartek, 28 lutego 2013

sweterky

#np Lana Del Rey - put the radio on 


Hi guiz, wybaczcie przekładanie nowej notki, ale dzisiaj miałam konkurs z Księgi Rodzaju, więc przez ostatnie dni musiałam być skupiona. Właściwie chodziłam cała poirytowana, miewałam swoje sekundowe sny, gdy przez krótką chwilę wpatrywałam się w ścianę i powtarzałam imiona trzech żon Ezawa i ich ojców. However, zdobyłam piąte miejsce i jestem z siebie strasznie dumna, bo test był naprawdę trudny. Będąc szczera, kiedy nie usłyszałam swojego nazwiska przed pierwszą dwunastką, byłam lekko zaniepokojona, czy nie zaszła jakaś pomyłka. Wróciłam do mojej szkoły przed 6 lekcją, ukłoniłam się pięknie nauczycielom i wróciłam do domu, a moja klasa siedziała jeszcze do 14:25 nanana~
Generalnie sensem tej notki nie są dramaty mojego życia codziennego, a dwa ukochane sweterki, które przyszły wczoraj w paczce. Well, nie stać mnie na Jeremy'ego Scotta, więc kupuję sobie podróbki i chwalę się nimi na internetach. Jeden z nich pewnie ubiorę 25 marca, bo coś wątpię, żeby następna tura ebayowych zakupów zdążyła jeszcze przyjść. Niemniej jednak, myślę, że takowa będzie.


Jutro na 10:00, cztery lekcje. A w przyszłym tygodniu 3 dni rekolekcji, wyczuwam nowe notki.

24 komentarze:

  1. Śliczne sweterki *-*

    ~Rox

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne widzę sweterki! *.*
    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje i podziwiam, jeśli chodzi o konkurs z religii;p
    Zawsze chciałam te sweterki i chyba też zainwestuje w podróby, bo na oryginał mnie nie stać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! ;)
    Zapraszam do siebie http://www.makeup-yourfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluza z jednym z Simpson'ów :)
    dziękuję za odwiedziny na naszym blogu i zapraszam ponownie na dzisiejszy post! ♥

    a co do twojego pytania o grzywie mego psa :): Wiesz, różnie to bywa :)
    czasem na spacerze potrafi walnąć w drzewo ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te bluzy :)
    Mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę jaki świetnaaa bluzaa ! <3
    aww *o*
    fajny blog ;D

    + Serdecznie zapraszam ! Mam nadzieję że ci się spodoba ! ;*
    http://kiedy-hobby-zamienia-sie-w-nalog.blogspot.de/

    ` mańka ;) X X X

    OdpowiedzUsuń
  8. BOŻE PIĘKNE AIOHFEWOIHREWOGBVUR <3 WŁAŚNIE TAKIEJ SZUKAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne swetry *.*

    edith-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże, to wy macie na przymus takie konkursy o.O.?
    Sweterki są cudne *.* Ja też chcę takie♥
    hejtotylkoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O - to podróbka :o?! Lubię te bluzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudne sweterkki! :D

    http://zooska16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne sweterki szczególnie Jeremy'ego Scotta :) pozdrawiam i zapraszam czesciej na 2 fashion daily buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne sweterki! Szczególnie ten z Bartem, uwielbiam Simpsonów. *.*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}