czwartek, 21 lutego 2013

Wings inspirations / Liebster Blog

#Np Marina & The Diamonds - Sex Yeah


Czy Wy też nie umiecie się oprzeć nadchodzącej fali trendu skrzydełek? Ubolewam, że przyjmuje się on bardzo powoli, a najpopularniejsze rzeczy pochodzą od znanych projektantów np. Jeremy'ego Scotta czy Vivienne Westwood. Ale wciąż dobrze się na nie patrzy.


Teraz zgrabnie przejdę do drugiej części notki, a mianowicie nominacji do Liebster Blog, za co serdecznie dziękuję Sarah Cubbins, właścicielce tego bloga.
Ideą tejże nominacji jest odpowiedzenie na 11 pytań i nominowanie kolejnych 11 blogów, z czym mogę mieć większy problem odkąd rzadziej bywałam na bloggerze, ale w razie czego, wrzucę przypadkowo odwiedzone dzisiaj. Więc jeśli Cię nie znam, a jesteś tutaj - Twoje szczęście.

1. Co jest Twoją inspiracją?
Jeżeli starasz się otaczać rzeczami, które Cię inspirują, to znajdziesz ją wszędzie. A odkąd mam bardzo niesprecyzowane zainteresowania, wydaje mi się, że ciężko mówić mi o jednym źródle inspiracji. Myślę, że duży wpływ mają na mnie ludzi, których codziennie oglądam w internecie. Obserwuję masę ciekawych person na instagramie, tumblr, twitterze, by codziennie oglądać ich nowe zdjęcia i powtarzać sobie "tak, od jutra będę jadła zdrowo", "zacznę oszczędzać na te buty".
Inspiruje mnie również muzyka. Poniekąd to, czy słucham aktualnie Lady Gagi, Azealii Banks, Mariny & The Diamonds, Lany del Rey, czy kogoś jeszcze innego, dyktuje mi humor na poszczególny dzień.
I na końcu cała kultura japońska. Zaczynając od anime, kończąc na awangardowym ubiorze młodzieży Harajuku.

2. Łóżko czy statek kosmiczny?
Łóżko. Jest wygodne.

3. Biwak z przyjaciółmi czy blask fleszy?
SŁAWA. Nawet nie wiem czemu. Pewnie zniszczyłaby mnie doszczętnie, ale coś w niej musi być, że wszyscy do niej tak lgną.

4. Co myślisz o anonimach?
Chyba nie mam jeszcze złego zdania o nich, nikt mnie nie hejtuje, nikt mnie nie wyzywa. Moje anonimy są bardzo ok, miło mi, że ktoś spoza kręgów bloggera kwestionuje napisanie pozytywnego komentarza. Wszystkie komentarze strasznie motywują.

5. Czy masz coś przeciwko pytaniom typu: jak masz na imię czy ile masz lat?
Raczej nie.

6. Luksusowa galeria czy kolorowe stragany?
Chciałabym zobaczyć takie ładne, kolorowe stragany w jakimś egzotycznym kraju, ale na co dzień myślę, że bardziej w moim typie jest galeria handlowa.

7. Czy jeśli coś lubisz, to interesujesz się również tego historią, np. sztuką?
Ostatnio zauważyłam, że jakoś nie odczuwam specjalnej potrzeby chłonięcia informacji. Wiem, że są ludzie, którzy non stop muszą coś czytać, zdobywać jakieś ciekawostki, żeby mieć o czym rozmawiać w towarzystwie, ale mnie niespecjalnie to interesuje. Owszem, jeżeli bardzo wciągnę się w dany temat, to staram się lepiej poznać historię, ale raczej wnikam w to stopniowo. Nie mogłabym przykładowo całego dnia scrollować Wikipedii i poznawać rodzinę królowej Wiktorii.

8. Co myślisz apropos fast foodów?
Nie jem mięsa, więc odpadają mi wszelkie hot dogi, kebaby itd., aczkolwiek nie potępiam nikogo za jedzenie fast foodów. Jadam w takich restauracjach stosunkowo rzadko, jednak zdarza mi się i chyba nie ma w tym nic złego, prawda? Wszystko dla ludzi, byleby znać umiar.

9. Bujany fotel czy pufa?
Pufa. Nienawidzę bujanych foteli. Zawsze mam uczucie, że polecę do tyłu.

10. Dwa słowa, jakie przychodzą ci od razu na myśl, gdy pada słowo "książka"?
papier, słowa.

11. E-book czy papierowa książka?
Ostatnio zdarza mi się czytać elektronicznie lektury, ale jestem bardziej za tradycyjną książką.

To wszystko z pytań, czas na moje nominacje;

31 komentarzy:

  1. jestem nominowana ,ale mam pytanie. pytania do nominowanych osób są te na które ty odpowiedziałaś?

    olaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoba, która mnie nominowała odpowiadała na te pytania i nie pozostawiła żadnych innych, więc zgaduję, że tak to działa.

      Usuń
    2. Nie, nie na tym to działa. Powinnaś zadać swoje pytania ;)

      Usuń
  2. Mogłabyś powiedzieć jak nazywa się czcionka z twojego nagłówka? :) Świetny blog < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieces NFI / Dziękuję, to dużo znaczy ♥

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne odpowiedzi ;)

    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe odpowiedzi.
    hmmm, mi się akurat te skrzydełka nie podobają, chyba nie bedę ich wielką zwolenniczką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowiedzi :)
    +obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze to moda na skrzydełka już kiedyś była, a teraz po prostu powraca. Osobiście uważam, że niektóre rzeczy - buty - są bardzo fajne, jednak taka bluza ze skrzydełkami na kapturze... Chyba bym nie założyła na siebie. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię motyw skrzydeł, ale raczej nie znajdę go u siebie,
    ciekawie odpowiadałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. umiemy :D ja jakoś nie jaram się motywem skrzydeł, ale w sumie zobaczymy co zaoferują sklepy. jak będzie coś ciekawego to oczywiście nie pogardzę :) jeju, nie jesz mięsa? dla mnie to jakaś abstrakcja, nie mogę bez niego żyć ;D w Popielec myślałam, że nie wytrzymam bo miałam wyjątkową chcicę na zjedzenie jakiegokolwiek mięsa. a z bujanymi fotelami mam to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję :)

    z rzeczy, które pokazałaś plecaki są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za nominację ♥

    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. urocze te skrzydełka! *..* zdecydowanie normalne książki są lepsze!

    / zapraszam do mnie na nową notkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super odpowiedzi !

    Zapraszam do mnie
    maddixoxo1.blogspot.com

    Maddi

    OdpowiedzUsuń
  15. skrzydełka również uważam za urocze.
    A co do nie jadania mięsa to jestem pełna podziwu. Próbowałam, z opłakanym skutkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ciee.!
    ładny bloog i te notki są boskiee. <3


    http://eciia-eciiaa.blogspot.com/ Obserwujemy ? ;D Odpisz u mniee. ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe ciuszki na zdjęciu :)
    super blog ! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnr odpowiedzi.

    Skrzydełka podbijają świat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne te ciuszki. najbardziej mi się spodobały buty i plecaki. hm.. ciekawe odpowiedzi na pytania :) @pl_swagonyou

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne są te nakładki na iphone :D
    its-olivia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. tak myślę co mogłabym tu napisać i nie bardzo mogę coś wymyślić, aha :D fajne skrzydełka ogólnie, plecaki i 'etui' na iphone najfajniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  22. super blog! obserwuję i liczę na to samo ;)
    bulion-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam skrzydełkowe rzeczy ;D Nawet kiedyś chce mieć tatuaż ze skrzydłami :3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}