czwartek, 7 marca 2013

200 obserwatorów ♥ / Liebster Award #2


#Np Marina & The Diamonds - Hypocrates

 DZIĘKUJĘ! Już wczoraj liczba obserwatorów bloga przekroczyłam próg 200, co niesamowicie mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy. Także dziękuję wszystkim osobom, które tu wchodzą, weszły, obserwują, komentują i są dla mnie strasznie kochani. Przy okazji chcę uczynić jedną sprawę jasną: nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację". Wierzę, że followujecie mojego bloga, bo Wam się podoba, nie dlatego, że liczycie na to samo, więc możecie sobie podarować pytania "obserwujemy?". stop trying to make fetch happen~


Dostałam drugą już nominację do Liebster Award, tym razem zabłysnęłam na http://smileejj.blogspot.com/. Swoje nominacje już umieszczałam, więc pozwólcie, że szybko odpowiem na same pytania.

1. Jaka wartość jest dla Ciebie najważniejsza?
Nie sądzę, abym poznała już wartość, dla której mogłabym umrzeć.


2. Co zainspirowało Cię w założeniu bloga?
Chyba wszyscy mamy w internecie chociaż jedną osobę, na której zdjęcia patrzymy i mówimy sobie "woah, też chcę być taka". I chociaż wiem, że nigdy nie dogonię swoich idealnych blogerów, chcę mieć świadomość, że próbowałam być taka jak oni.


3. Znajomi wiedzą, że jesteś bloggerką?
NIE


4. Jaki rodzaj muzyki preferujesz?
Chyba najczęściej słucham popu, ale nie powiedziałabym, że odrzucam wszystkie inne gatunki muzyczne, bo nie kategoryzuje tak muzyki, której słucham.

5. Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłość?
Nie lubię o tym myśleć. Kiedy tylko sobie przypominam, że w tym roku kończę 16 lat, mam ochotę położyć się na dywanie i już nigdy nie wstawać.

6. Jak wyglądasz na co dzień?

Może zaskoczę szanowne grono feszyn blogerów, ale jestem naprawdę leniwa, więc nie stroję się dziennie jak na rewię mody, ani też nie wstaję godzinę wcześniej, żeby zrobić mejk ap. Wyglądam bardzo przeciętnie, zazwyczaj nie wyróżniam się szczególnie. 

7. Chciałabyś ozdobić swoje ciało?

Tak! Zawsze mówię, że chciałabym mieć w przyszłości tatuaże, ale są to na razie bardzo odległe plany, które nawet nie przybrały jednej, generalnej koncepcji. Czytałam kiedyś, że jest możliwość zrobienia tatuażu biochemicznego, który schodzi po kilku latach, co wydaje mi się całkiem dobrym planem, by zobaczyć, co i czy w ogóle może się podobać na całe życie.
   
9. Opisz siebie.

Jestem najbardziej przeciętną z przeciętnych osób, mimo tego, że nie wpasowuje się do końca w wiek i miejsce, gdzie mieszkam. Mam długie brązowe włosy z jeszcze fioletowymi refleksami na grzywce. Niebiesko-szare oczy. Brzydka twarz. Jestem wyjątkowo niska (158 cm) i trochę przeraża mnie myśl, że już szczególnie nie urosnę. Forever 13.


10. Jakiej piosenki słuchasz na totalnego doła?
Mogę kilka? "Hair" "Born This Way" "Dark Paradise" "Are you satisfied?"


11. Co najbardziej Cię w życiu motywuje?
Pozytywne komentarze ludzi, których naprawdę szanuję i podziwiam, dobra pogoda, mało lekcji i nowe paczki czekające na mnie w domu.

Teraz muszę dokończyć rysunek na plastykę i powtórzyć sobie na jutrzejszy konkurs z niemieckiego, o którym dowiedziałam się dzisiaj ヽ(o`皿′o)ノ. Miłego dnia perełki.

33 komentarze:

  1. "perełki" :33 bardzo miło się czyta, będę wpadać, pisz dalej c:

    OdpowiedzUsuń
  2. "perełki" :33 bardzo miło się czyta, będę wpadać, keep doin it babe♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje bloga:)
    http://lestylemadam.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :)
    W wolnej chwili zapraszam : http://what-for-life-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Perełki? Jakie ładne określenie :3 Oczywiście będę częściej wpadać ;)

    Wpadniesz?
    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję;]
    http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny blog! :) I te zdjęcia : ) Obserwuje i licze na to samo z twojej strony! :)

    cool-blue-berry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratka-obserwujęmy ???
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście przeczytałam wszystkie odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania i bardzo mnie urzekły :) Dobrze jest jeszcze bardziej poznać bloggera ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog
    obserwuje i zapraszam do mnie
    morellka-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też denerwują teksty: "obserwujemy?"

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję 200 obserwatorów :)
    Chciałabym zobaczyć twoją grzywkę z fioletowymi refleksami :P
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny wygląd bloga i ładne zdjęcie. piszesz bardzo zwięźle i ciekawie. masz następnego czytelnika. c:
    obserwuje i liczę na rewanż. ;*
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Carolyn, uwielbiam czytać Twoje odpowiedzi na pytania :D

    Rox.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, super, super ♥! Gratulacje :)) Bardzo fajne odpowiedzi!
    Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba :)
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie lubie kiedy ktoś mnie pyta czy obserwujemy.;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnee odpowiedzi ; ))
    pozdrawiam + zapraszam 1 raz ; D
    klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam zwyczaj się rozpisywać. Nie wiem z jakiego powodu, ale wybacz mi ten przydługi komentarz :)
    Ja tam się czuje jakbym miała wiecznie jakieś 11 lat, nie wiem czemu, ale jakoś tam np. przeglądając wiek sportowców czy gwiazd zawsze liczę ich wiek, a potem porównuje do swojego i wychodzi mi, że jak kiedyś była różnica 8 lat tak teraz jest ponad 10 lat różnicy i w tym momencie coś mi zaczyna nie pasować... ;>
    I tatuaż to podstawa, jednakże jeszcze chwila. Póki co kupiłam sobie czarny długopis, szukam czcionek w internecie i znajomym robię "tatuaże" xD Mogłoby się obyć bez tego faktu ;p

    Miłej soboty ;)

    btw. Masz na imię Karolina? Niby takie oczywiste, ale wolę się zapytać :) Moje imię też Karolina. Aż pomyśleć jak go nie lubię ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina fajne imię, aczkolwiek trochę pospolite. W podstawówce oprócz mnie, były jeszcze 2 dziewczyny o tym imieniu w klasie, co trochę mnie denerwowało, kiedy nauczyciel zwracał się do Karoliny, a ja nie wiedziałam o kogo chodzi ;-;

      Usuń
  20. Ja słucham muzyki, nie gatunków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne odpowiedzi ; )
    + Dziękuję za odwiedziny na moim blogu !
    + Obserwuję i liczę na rewanżyk ; p

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przejmuj się, Gaga też jest niska. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Thіs is a topic that is cloѕe to my heart...
    Take care! Exactly where are youг contact details though?

    Herе iѕ my weЬsite black mold removal bathroom

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}