wtorek, 5 marca 2013

DIY: garters ✯


#np Azealia Banks - jumanji


Hi guiz (ノ゜ω゜)ノ. Mam za sobą już drugi dzień rekolekcji, a co za tym idzie - maksymalnie wykorzystuję wolny czas (co nie zawsze równa się produktywnemu wykorzystywaniu). Przykładowo wczoraj przesiedziałam 2 godziny przed telewizorem, oglądając Ukrytą prawdę i Dlaczego Ja. A że oba te programy nie były zbytnio zajmujące, postanowiłam pobawić się i przeszyć sobie nowe podwiązki (?). Robiłam już takie do mojego stroju Ciela na halloween, więc zdobyłam tylko wyższy level. Poprzednio były całkiem czarne, ale ja, nowoczesna pani internetów, podpatrzyłam trend Tumblra i dodałam sobie ćwieki + czarne różyczki. Nie jest nawet w połowie tak fajne, jak dziewczyn ze zdjęć, ale trzeba oszczędzać na wszystkim przecież. A czarną gumę zakupiłam w chińskim sklepie za 4 zł, więc mogę się wypowiadać na temat interesów życiowych. 




Wczoraj oglądałam także "Hrabinę", bardzo ciekawy film, oprócz krwawych scen, można doszukać się głębszych wątków, które poruszają temat śmierci, piękna i jego przemijania. Właściwie to nie wiem, czemu skończyłam na Elżbiecie Batory, kiedy szukałam filmów o wiktoriańskiej Anglii, ale whatever. Teraz kończę oglądać Jigoku Shoujo, które myślę, że niedługo zrecenzuję tutaj, bo mam kilka przemyśleń dotyczących tego anime.

38 komentarzy:

  1. Cudooo ;)
    malwa1997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak będą wyglądały kolejne twoje 'podwiązki' ;D
    Level up xD
    hejtotylkoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł. Naprawdę miło się czyta twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ukradlabym Ci je ! <3




    Wiem, wiem, juz mi przeszlo xD

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł i plus za inwencje tworczą ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu, jezu.... Boskieee !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda seksi! Zapraszam na nowy post, pełen zdjęć wczesnej wiosny ;-) Będzie mi naprawdę bardzo miło, gdy zajrzysz <3 Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog myślę że będzie bardzo popularny :) Jak będziesz miała chwilkę wpadaj :) http://lodymango.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz naprawdę dobre pomysły !
    Miło czyta się twoje posty :))
    po-drugiej-stronie-mojej-wyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. to coś jest śliczne <33 chyba tez sobie takie skombinuje :P http://wioletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. spoko są :>

    justbelovely8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog + notka : 3
    zaobserwowałam i liczę na to samo z Twojej strony :)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/
    Pozdrawiam,Anja :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Oryginalne :) Fajne urozmaicenie stroju z nutką pikanterii ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. myślałam że kupiłaś:) fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, Carolyn! To jest piękne *-* Wiem, że na blogspocie nie używa się hashtagów, ale #jesteścudotwórcą. A co do filmu, to kiedyś gdzieś mi mignął przed oczami i chyba obejrzę go sobie jeszcze raz (: W każdym razie, czekam na następną notkę ♡

    xo, idkmorris

    OdpowiedzUsuń
  16. wow świetny pomysł na podwiązki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny pomysł :) troszkę nie w moim stylu, nie miałabym do czego nosić ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy pomysł, ładne wykonanie jednak to trochę nie mój styl i nie miałabym do czego nosić...

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny pomysł i ciekawe notki.
    Obserwuję i będę zaglądać.
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Superowe ;-)) U mnie rekolekcje jutro i w piątek ;-))
    http://miedzy-brzegami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wiem jak to się nazywa, ale fajnie to wygląda :PP

    obserwujemy?

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi sie twoj blog:)
    obserwuje
    http://lestylemadam.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! Zostałaś nominowana do Liebster Awards Tag!
    Więcej informacji na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ej no! Świetne ! Nie wiem(czy bym się odważyła), czy bym takie nosiła ale na pewno mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też miałam w tym tygodniu rekolekcje :)

    Zapraszam: http://aleglupie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ukryta prawda i dlaczego ja to dobry sposób na nudę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi się :) fajnie, że sama to zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny pomysł :) i jak oceniasz zaciekawiło? :p

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}