niedziela, 3 marca 2013

♡ Mood Board ♡

#Np Czesław Mozil - Język Węża



Bardzo przyjemnie rozpoczęłam niedzielę od stworzenia długo odwlekanego mood boardu, na rzec którego, drukowałam obrazki cały sobotni wieczór. Efekt jest zadowalający jak na pierwszą próbę, aczkolwiek będę starała się ulepszać tę technikę. Na czym polega mood board? Generalnie nie ma sprecyzowanej definicji, na  swojej tablicy możesz umieścić wszystko, co Cię inspiruje i motywuje do pracy. Mile widziane są również postanowienia, na które będziemy patrzeć każdego dnia, dlatego ważne jest, aby mood board znalazł się w dosyć widocznym miejscu.



Czuję się 3 x lepiej ze świadomością, że nie muszę niczego przygotowywać na jutro do szkoły, bo mam rekolekcje. 1,5 h w kościele i wracam do domu. Myślę, że wykorzystam wolny czas na szycie i czytanie. Wcześniej czytałam jedynie Księgę Rodzaju, więc cieszę się z powrotu do innych lektur, których mi swoją drogą zaczynało brakować.
Miłej niedzieli!                                    

28 komentarzy:

  1. ja jutro mam warsztaty więc też nic nie muszę robić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ci to wyszło :>
    ja miałam rekolekcje tydzień temu, teraz już niestety do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rekolekcje mam dopiero od 18 marca + w tym czasie będę miała też próbne egzaminy, więc będę musiała wyjątkowo w tym roku iść do szkoły. ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam rekolekcje dopiero 18 marca ale szybko zleci :)
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. no masakra , z tym wstawaniem o 6.;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chcę zrobić taką tablicę :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetny efekt. Podoba mi się twój blog, ma w sobie to coś. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, naprawdę muszę zrobić sobie takiego mood boarda :) Ja niestety już po rekolekcjach :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog jest świetny <3 Ciekawy i inspirujący.
    Też mam mood board <3333 Rekolekcje mam dopiero za 2 tyg :D
    obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, i love your blog and this post, you're soo sweet! Would you like to follow each others? :)
    Elly
    http://elenatorelliphoto.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję i licze na rewanż. Chyba że już to zrb to przepraszam :)

    bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju, zazdroszczę ci tych rekolekcji. u mnie ten tydzień będzie masakrą ;o a w dodatku nawet nie wiem, czy W OGÓLE będę miała rekolekcje oO

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog!

    Zapraszam na mój: http://photobyjoot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja rekolekcje od środy, cieszę się strrasznie :d

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie już po rekolekcjach . ._.

    zapraszam na :
    http://letsdosomeairxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Robiłam moodboard na informatykę :D O zespołach rockowych

    http://polne-maki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :) Trafiłam na twojego bloga przypadkiem i strasznie mi się spodobał :3 obserwujemy? http://awbethany.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyszło i czy tam z boku jest Azealia czy mi się zdaje? *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie Ci to wyszło.
    Przeglądałam twojego bloga i widziałam, że miałaś fioletowe włosy. ; o
    Gratuluję odwagi. :)

    loveonlytofashion.blogspot.com
    Obserwujemy? Jesli tak napisz u mnie. :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie cuda, sama nigdy nie mogę się zmotywować aby coś takiego zrobić, ale może się zainspiruję (nie będę ściągać, będę się inspirować :P) *.* Mogłabyś wstawić zdjęcia jakichś innych twoich mood board'ów .? Prooszę ;*
    hejtotylkoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uhuhuhu, chyba mam nowy, ulubiony blog! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne to jest ! :D
    I gdzie sie znajduje u Cb ten cały mood board? :)
    Bardzo mnie to zaciekawiło. Jeszcze o takim czymś wgl nie słyszałam :)
    Może też takie coś warto by było stworzyć..? :)))
    Pozdrawiam

    http://zznastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}