piątek, 15 marca 2013

NEW IN: tattoo gun tights

#np Lady Gaga - Stache

Zazwyczaj jestem strasznie zmęczona w piątki, jednak dzisiaj miałam całkiem dobry dzień i kończę go w jeszcze lepszym humorze, bo po powrocie do domu znalazłam leżącą na biurku paczuszkę z moimi tatuażowymi rajstópami. Z początku byłam zaskoczona, że dostałam dwie pary i kiedy chciałam już dziękować za pomyłkę przy pakowaniu lub moje niedoczytanie opisu, tata powiedział, że po prostu zamówił dwie pary. To lekko zrujnowało moment chwały. Jednak wracając do głównego tematu notki, kiedy zobaczyłam po raz pierwszy takie rajstopy na zdjęciach z Harajuku, byłam naprawdę zafascynowana ich wyglądem. Raz nawet pomyliłam rajstopy z faktycznym tatuażem, ponieważ wyglądały one tak realistycznie. Na odwrocie opakowań napisane jest "MOE 萌え", czyli slangowe określenie kogoś, kto swoim zachowaniem, wyglądem lub osobowością przyciąga fanów. +10 do przyjaciół z takimi rajstopami.
☜(⌒▽⌒)☞ Szczęście w nieszczęściu, temperatura dalej utrzymuje się poniżej zera, więc nie sądzę, abym miała możliwość ich założenia  w najbliższym czasie.


Wczoraj założyłam również aska, więc kto się nudzi lub faktycznie ma jakieś pytanie, może śmiało to odwiedzać http://ask.fm/carolyndolly. Oczywiście odwdzięczam za większą ilość pytań. Tym samym podmieniam link z boku, ponieważ nie sądzę, abym używała dłużej formspringa

91 komentarzy:

  1. ciekawe rajstopy, jeszcze nigdy o takich nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochana w tych rajstopach <3

    Ciekawie i fajnie tu u ciebie :)
    Zapraszam do mnie : http://havebeautifulsmilee.blogspot.com/

    Obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te rajstopy, już nie raz je widziałam na tumblrze. A gdzie kupiłaś i za ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ebayu, rajstopy kosztowały bodajże 8 zł, a przesyłka drugie tyle :)

      Usuń
  4. Dziękuję za odwiedziny!
    Świetne te rajstopy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rajstopy śliczne *.* prześledziłam Twojego bloga, wygląda bardzo ciekawie, i wychodzi również na to, że mamy podobne zainteresowania ;) oczywiście dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzialam te rajstopy na takiej jednej stronie chyba za 20 zł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie świetne rajstopy!!! O MÓJ BOŻE CHCĘ CHCĘ CHCĘ!

    OdpowiedzUsuń
  8. te rajstopy są genialne, sama mam w planach zakupić podobne :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudo *-*. Zapraszam do mnie: nie-jestem-sztuczna-ale-prawdziwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. są naprawdę świetne i na pewno nie tuzinkowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow super ^^ na pewno będziesz zwracać na siebie uwagę na ulicy xD
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rajstopy, takie... oryginalne ♥
    Sama bym takie chciała.
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oby szybko poprawiła się pogoda, żebyś mogła pokazać jak się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, te rajstopy są świetne! :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są takie rajstopki ^^ sama posiadam leginsy w pin upki ;)
    Mój jest totalnie kaput ;((( nawet się nie włącza ;/
    uuu azjatycko, to obserwuję ;]
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Omg. Zakochałam się w tych rajstopach ♥__♥ Po prostu genialne ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie boskie ;) Chciałabym takie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. A zaprezentujesz je kiedyś na swoich nogach? Wyobraźnia ogranicza gdy mamy ich zdjęcie wciąż w opakowaniu ;P Ale nawet mimo tego, prezentują się bardzo fajnie. Zdradzisz cenę?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, myślę, że zrobię zdjęcia, kiedy będzie ciepło, bo na razie nie ma warunków do latania w takich cienkich rajstopkach - kosztowały bodajże 30 zł z przesyłką

      Usuń
  19. Ale zajebi*te rajstopy!! + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. popytam, popytam ;)

    gaga-my-idol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. oo wyglądają niesamowicie ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne rajstopy :)
    Napewno bym je pomyliła z tatuażem .

    OdpowiedzUsuń
  23. naprawdę świetne!
    fajny post
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  24. naprawdę świetne!
    fajny post
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  25. Suuuper blog. W ogóle wow !!! Jejciu strasznie mi się podoba. Nagłówek <33 i to co piszesz ^^
    Świetne rajstopy!

    Obserwuję bo bardzo mi się podoba i zapraszam do mnie dadzia-aaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają naprawdę świetnie ;-) A co do pogody to jest beznadziejna, tez chciałabym założyć już coś "cieńszego", ale te minusowe temp. niestety na to jeszcze nie pozwalają.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie wyglądają to rajstopy. Oryginalne, ale nie przesadzone. :3
    Ładny wygląd bloga :)
    www.littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Niewiem czemu ale fajnie sie Cb czyta :D
    blog super :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze sie Cb czyta . Fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne xd
    Może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę ci tych rajstop. aww ! *.*
    ile kosztuje jedna para ? mogłabyś odpowiedzieć na majla ?
    troolloolloo13@gmail.com

    http://gabi-basiaa.blogspot.com/
    Basia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. ekstra, ekstra, ekstra! nie widziałam takich wcześniej. *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja cały czas na nie poluję, widziałam na vintageshop :).
    Pozazdrościć!

    Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. ale fajne! super sprawa takie rajstopy naprawdę :D:D

    OdpowiedzUsuń
  35. moim zdaniem są świetne ;]
    mi się strasznie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Są świetne :) chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow one są po prostu BOSKIE...od dawana takie chce kupić ale coś nie mogę znaleźć!!!!

    supcio-kawaly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Naprawdę fajne ;-] !! A na asku to na pewno zadam jakieś pytanie :-D

    OdpowiedzUsuń
  39. Widziałam podobne *.*
    Są piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne są *.*
    widziałam podobne na vintegeshop.com i też planuję zakup takich rajstop :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  41. , świetne *.* , Obserwuje i zapraszam do mnie ;d http://krwawyblog123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. O BOŻE *-*
    genialne są !!

    obserwujemy ?
    co ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
  43. pokaż się w nich :D super !!!

    OdpowiedzUsuń
  44. fajny blog, obserwuje i prosze o rewanż, zapraszam http://oliilui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. genialne rajty! :)
    zrób sobie kiedyś w nich zdjęcia i pokaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pokaż jak wyglądają na nogach! :D Świetne są :) Dziękuję bardzo za komentarz ;** Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne, jestem ciekawa jak wyglądają na nogach :D

    OdpowiedzUsuń
  48. ale świetne! ubierz je! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakoś się tak dziwnie dzieje, że zawsze co jakiś czas wracam na Twojego bloga. Zbieg okoliczności ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to musi być przeznaczenie ♥

      Usuń
  50. Zastanawiałam się czy sobie takich nie kupić, ale stwierdziłam, że jeszcze bardziej przykuwałabym w takich rajstopach uwagę do siebie, czego nie chce. : D Ja tam zawsze w piątki jestem wykończona, chociaż mam lekcje do 12. T_T

    OdpowiedzUsuń
  51. Boskie rajstopy! Zastanawiałam się nad kupieniem takich, ale z innym wzorem :3
    Straaasznie podobają mi się twoje posty ^^
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow, muszą świetnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne! Chyba się zastanowię nad kupnem takich. Miła niespodzianka :) Teraz pogoda ma być już tylko lepsza.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. AAAAA! Rajstopy są świetne. Zaraz mi tu mów, gdzie je kupiłaś. ;P

    OdpowiedzUsuń
  55. ciekawy pomysł z tymi rajstopami :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award, więcej szczegółów na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  57. zostałaś otagowana u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Po przeczytaniu notki , cały czas namawiam rodziców na kupno takich cudenek <33 Zapraszam do mnie ; http://krwawyblog123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ojeej te rajstopy są śliczne.Zrobiłabym furore w szkole sióstr zakonnych :) Bardzo mi się podobają chciałabym takie kupić tylko moja mama chyb mi nie pozwoli mówi że kupowanie na ebayu jest niebezpieczne -.-
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajne, ale ja bym takich nie ubrała. :D

    OdpowiedzUsuń
  61. już od niedawna chcę sobie takie kupić bo naprawdę wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  62. Jakie rajstopy *o*

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}