czwartek, 21 marca 2013

TOKYO INSPIRATIONS #2: hair

#np Lana del Rey - Velvet Crowbar

Przepraszam perły za chwilowe zaniedbanie bloga, którego nawet nie wytłumaczę nawałem nauki, a czystym lenistwem. Ostatnio jestem wieczne zmęczona, praktycznie po przyjściu ze szkoły, nie mam ochoty nawet na siedzenie przed komputerem. Muszę się w końcu zebrać w sobie i przygotować lepsze posty, które mam nadzieję, że już wkrótce będziecie mogli czytać z większą przyjemnością. A jak na razie kontynuuję swój zamysł inspiracji z Tokio, tym razem w centrum zainteresowania stawiamy włosy. Dość ciekawe tutoriale można znaleźć między innymi na kanale Dakoty. Miłego oglądania!


Dzisiaj pierwszy dzien wiosny, a u mnie pada deszcz. Zgaduję, że powinnam się cieszyć, bo to nie śnieg, no ale  
(┛◉Д◉)┛彡┻━┻

Poza tym dziękuję za wszystkie pozytywne komentarze pod ostatnią notką i za wszystkich przekochanych obserwatorów. To naprawdę wiele dla mnie znaczy!

29 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia.
    http://krainaszczesciax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam teraz duzo nauki:(
    I wiosny nie czuje!;D
    nominuje cie do Versatile Blogger award
    wiecej w moim poscie:
    http://lestylemadam.blogspot.ie/2013/03/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te różowe w 4 rzędzie. ♥♥ *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. haha ciekawe fryzury :D
    Bardzo fajny blog :)
    Obserwuję oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, u mnie pierwszy dzień wiosny i śnieg. Więc tak, ciesz się z deszczu ;___;
    Ja chcę wiosnę! :c
    Nie przepraszaj, każdy tak chyba miewa, że po powrocie ze szkoły nic się nie chce. No, przynajmniej ja też tak mam...
    Wow, naprawdę oryginalne te fryzury. Szkoda, że nie można takich spotkać na ulicy w Polsce...Najbardziej podobają mi się 4, 6, 8 i ostatnia. *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czy taki był zamysł producenta tego kremu, ale wieczko może "robić" za lusterko:D
    ciekawe i odważne fryzury:) nie wiem czy miałabym odwagę wyjść w niektórych;D
    pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W niedzielę ścinam włoski jak na trzecim zdjęciu. :D Oby wyszło ładnie D:

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe pomysły na fryzury. Chyba się zainspiruję i zrobię sobie coś podobnego na lato :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia fryzurka fajna :D jak urosną włosy mi jeszcze to pokombinuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dość ciekawy sposób na włosy ^^
    Jeśli chcesz , wpadnij ^^
    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne inspiracje, fajny pomysł, podoba mi się to, że są na jakiś konkretny temat. 2 po prawej cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekwy blog, jeszcze się z takim nie spotkałam ;)

    http://powerofinspirationss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Lanę del Rey <3

    Pozdrawiam i zapraszam!
    bemorehappyx.blogspot.com
    farreng.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. a dziękuje! opaskę sama zrobiłam :D kawałek sznurka i różyczki :)
    w zasadzie jak ją robiłam nie myślałam, że będzie to opaska, a tak wyszło:D
    Pozdrawiam serdecznie :*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze zazdrościłam im grubości włosów :]
    http://mouse-must-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, Azjatki umieją się tak oryginalnie ubierać ♥
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie fryzury *o*

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. oczy azjatek♥
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałabym mieć różowe włosy . *.*
    Jak dla mnie są interesujące , ale jestem pewna , że w Polsce za takie fryzury by wyśmiano. ;))

    malina3905.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzę o takiej małej kolekcji BJD ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. niektóre fryzury są naprawdę ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tokio <3 Cudowne miejsce !
    little-fashionable.blogspot.com/ zapraszam do obserwacji i komentowania <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Japonki to mają fantazję:)dodałam do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała różnorodność, którą komponują japońskie dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne zdjęcia ;)


    Obserwuje i liczę na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}