środa, 13 marca 2013

TOKYO INSPIRATIONS: part 1

#np The Pretty Reckless - nothing left to lose

Przepraszam za chwilowy brak postów, ale mam naprawdę ciężki tydzień i czuję, że będzie już tak do egzaminów, które zbliżają się, a ja nie robię niczego w kierunku poprawy dotychczasowych wyników. I odkąd nie mam czasu przygotować niczego na bloga, stwierdziłam, że wrzucę jakieś zapychacze, który każdy lub przynajmniej znaczna większość dobrze zna - inspiracje. Mam naprawdę ogrom zdjęć outfitów z Tokio, a jak nie z Tokio, to innych ciekawych stylizacji Azjatek, więc dlaczego by się tym nie podzielić? Oczywiście jestem świadoma, że nie wszystkim się to podoba, bo dla nas wiele rzeczy wyda się dziwne, ale zawsze miło spojrzeć na coś świeżego i zupełnie niezależnego pod względem mody. W tej części kolory jasne. 


Podobało się? Dajcie znać w komentarzach. Mam zamiar podzielić te wszystkie zdjęcia na kilka notek, ale pierwej chciałabym poznać Waszą opinię o tego typu postach.

Lecę komentować blogi, bo mam niemałe zaległości.

44 komentarze:

  1. Stylizacje są spoko, ale to nie mój styl :D ŚLICZNE włosy mają te dziewczyny :3

    OdpowiedzUsuń
  2. MI SIĘ BARDZO PODOBA ; )
    TE KOLCZYKI KUPIŁAM W TAKIM SKLEPIE " ELF " ; D
    POZDRAWIAM ; 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje ^^Ja też nie mam czasu ostatnio na bloga , chodź do egzaminów jeszcze troche mam .Dzięki wielkie za komentarz :D
    Zgadzam się z tobę dlatego jeżeli brakuje mi jakiejś części szukam po sklepach interentowych jak np. yatta.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. o dziękuje :)!
    te dziewczyny są urocze :)

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące stylizacje:3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne stylizacje, ale nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne inspiracje:)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi osobiście nie podoba się takie coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Omoo jak słodko ;D
    Nie które ciuszki naprawdę ładne !!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje! Kto jak kto, ale Azjatki wiedzą jak się ubrać by się wyróżniać :)
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy blog ,oby tak dalej a wieżę ,że osiągniesz dużooo :)
    Zapraszam do siebie www.steffashion15.blogspot.com
    Może obserwujemy ???
    Pozdrawiam Steffashion <3

    OdpowiedzUsuń
  12. mi nabardziej podobają się włosy tych dziewczyn, a szczególnie ta kitka do góry :) uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego te dziewczyny z Tokio zawsze wyglądają tak młodo?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog !
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Azjatki są urocze :)
    ja ostatnio zabrałam się w końcu za powtarzanie, co raz mniej czasu :c

    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. totalnie nie mój styl, ale kolory za to mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekham, to bandana w amerykanska flage XD
    O japony, niektore nawet spoko maja stylizaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 , 5 i 7 stylizacja jest świetna. :D
    Dzięki ja czuje się już coraz lepiej. ^^

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Azjatki są śliczne*.*
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominowałam Cię do Liebster Award ;)
    http://ana-sylwana.blogspot.com/2013/03/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  21. słodko wyglądają, a poza tym fajny blog ! : )
    zapraszam do mnie : helping-in-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. każdy ma swój gust :D tak samo ja skomentuję te zdjęcia i ubrania :D ładne i ciekawe , ale nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście sądzę , że ten styl jest kawaii. ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam styl Azjatek. :3
    Świetny blog, obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super, uwielbiam takie posty ;dd

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie przepadam za takim stylem, choć te dziewczyny fajnie wyglądają :) Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawe te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba to, jak niektóre z Azjatek się ubierają. Takie kolorowe te stroje, takie pozytywne =D

    OdpowiedzUsuń
  29. styl azjatek jest ciekawy, mega przesłodozny, podoba mi się to ,choć sama nigdy bym się tak nie ubrała, bo nie pasuje to do mnie i nie czułabym się dobrze w tunikach, sweterkach itp.

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne i oryginalne. bardzo mi się podoba ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post :D Chętnie poczytam więcej ^^
    Jak ja kocham te japońskie style :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie się bardzo podobają ^^

    A tak poza tym, BOŻE naprawdę mnie obserwujesz? DZIĘKUJĘ! Twój blog jest tak cudowny, że siedzę i oglądam, czytam to wszystko z zapartym tchem, follow back!

    paku--paku.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie ładne *o* Jakie buty *o*

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Inspiracje z ulic Tokyo zawsze są zaskakujące i cudne. Te pastelowe to ojeeej! Nosiłabym :D
    Obserwuję, oczywiście. :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}