wtorek, 9 kwietnia 2013

feszyn blogerzy na tropie wiosennych trendów


#np David Bowie - you feel so lonely you could die

Widzieliście może filmik z Piotrem Żyłą, który opublikował Kuba Wojewódzki na swoim fanpage'u - "więcej już nie będzie"? Mam tak samo z moimi kochanymi obserwatorami, z każdą notką ich przybywa, za co strasznie dziękuję. I przypominam, że nie obserwujemy i liczymy na rewanż, tylko obserwujemy, bo podoba nam się dany blog. 
Dzisiaj główną rolę odgrywają niedawno zakupione przeze mnie w Tesco stokrotki. Jeszcze zimą zimą, widziałam je u jednej dziewczyny w Harajuku na tokyo fashion i strasznie zapragnęłam mieć takie u siebie. Nawet jeśli nie jestem wielką fanką kwiatów i zazwyczaj, gdy widzę wpisy innych blogerek *co będzie modne tej wiosny* - kwiaty mrużę oczy i przybieram wyraz twarzy "can u not". I chociaż roku na rok śmieszy mnie to co raz bardziej, tym razem, gdy oglądałam zdjęcia z wiosennego pokazu Christania Diora, pomyślałam, że jednak te kwiaty odegrają nawet bardziej kluczową rolę, niż wszyscy myślimy. A kiedy zobaczyłam buty Dolce & Gabbana to już kompletnie zwariowałam.
A ja mam takie ładne, skromne stokrotki z działu dziecięcego, które dzisiaj wpięłam sobie w dwa koczki (o tym innym razem, bo sama się jeszcze nie wypracowałam w tej skomplikowanej fryzurze). Z ciekawości sprawdziłam, co znaczą stokrotki, chociaz nigdy nie przywiązywałam do tego większej uwagi i zastanawia mnie to, że niektórzy uzależniają kolor róż od okazji i poziomu znajomości obdarowywanego. Oczywiście, co źródło to inna wersja znaczenia stokrotki; od niewinności, miłości wiernej po doskonałość i zrozumienie. 

13 komentarzy:

  1. Stokrotka rosła polna, a za nią szumiał las ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym takiego komentarza nie akceptowała, tylko usunęła. zal to mało powiedziane. boże... co do notki , to uwielbiam takie dodatki:)

      Usuń
  3. Śliczne stokrotki :) też myślałam żeby sobie takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam Twoje notki z 2011, kocham je.

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie !:D od razu się robi cieplej, bo niestety kiedy patrzymy za okno to zbyt przyjemnie nie jest ;/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z tym co napisałaś. mam 33 obserwatorów, ale są to osoby, które na prawdę komentują z sensem, a nie nabijają sb statystyki:) sama obserwuję o wiele więcej blogów i tylko te, które przypadły mi do gustu:)
    stokrotki:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!
    Mam przyjemność zaprosić Cię do nowej ocenialni. Obyś do nas zajrzała i została na dłużej.
    Zachęcam również do poddania się ocenia.
    Zapraszam serdecznie!

    http://odrobina-krytyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne tokroteczki ♥

    http://uzalezniona-od-olowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}