piątek, 5 kwietnia 2013

MIYO: nailed it

#np Azealia Banks - Atlantis

*pisze notkę najszybciej jak może to może nikt nie zorientuje się, że nie było jej tutaj od ponad tygodnia*

Tak naprawdę, to pomalowałam te paznokcie jeszcze przed świętami, ale brakowało mi nie tyle, co czasu, a jakiejkolwiek chęci do pisania na blogu. Prawdą jest, że za kilkanaście dni, będę pisała egzamin i wszyscy nauczyciele gnają, żeby przerobić cały materiał, jednak dla chcącego nic trudnego.
Przechodząc do sedna tej bardzo banalnej notki - ostatnimi czasy znalazłam nowe hobby, a mianowicie, chodzenie do drogerii i wychodzenie z nowym lakierem MIYO. Nie wiem, czy są one tak oszałamiające w użyciu, jednak występują w świetnych kolorach. W dniu, kiedy malowałam paznokcie, oglądałam musical Moulin Rouge (którego siłą rzeczy nie skończyłam), więc naszło mnie na coś błyszczącego. Użyłam no 28 GRAPE i no 03 GLITZY GOLD.



Postaram się pisać częściej, ale będziecie musieli mi dużo wybaczyć ze względu na ten egzamin, bo coś kiepsko widzę moją przyszłość (*´Д`)ハァハァ

44 komentarze:

  1. Wow , ile ich jest , a jakie śliczne ! < 3
    Pozdrawiam !! < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie zapraszam do mnie :D !
    http://plaapcio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lakiery faktycznie mają cudowne kolory, jeszcze nigdy się z nimi nie spotkałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kolekcja :)
    Też lubię te lakiery ale nie aż tak :) Mam z tej firmy bezbarwny, ten zielony co masz własnie na pazurkach, błękitny i czarny :)
    Jak na rzeczy które w nich wykonuję (sprzatanie, mycie naczyń itd) to ładnie się trzymają na zaznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde, myślałam już, że jakaś współpraca i tyle lakierów :D kiedyś też tak miałam, że co wchodziłam do drogerii to jakiś lakier wpadł do koszyka...dlatego mam teraz ok. 30 lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku..cudo! :O

    http://lestylemadam.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nadal jestem fanką czarnych paznokci. Czasem zaszaleję innym kolorem, ale jest to przeważnie odcień czerwieni ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pazurki ! Fajna kolekcja lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten złoty *-*
    Zapraszam do mnie : http://havebeautifulsmilee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie tak strasznie fascynuje ten sport juz od paru ładnych lat. Gram może od roku, jak widac u mnie we wcześniejszej notce ja tez mam lichutkie rączki i wszystko w sumie ale siłę jakimś dziwnym trafem jestem w stanie z siebie wykrzesać ;)) szkoda ze sie w nim nie sprawdziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię cienie tej firmy:) lakierów jeszcze nie miałam, ale widzę ciekawe kolory:)
    powodzenia z egzaminem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie :D Chciałabym ten miętowy lakier :3

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny wzorek sie zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jaki śliczny kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za miłe słowa na moim blogu :)
    Bardzo fajne masz te lakiery ;) a orientujesz się gdzie można kupić tą markę?

    Masz ochotę na wzajemne obserwowanie? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie:
    http://renewsway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Śliczne paznokcie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie pomalowane paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Egzamin,Jezu,ja też...a zamiast się uczyć siedzę na kompie -.-
    Jejciu,oglądałaś Jigoku Shoujo,już Cię kocham <3
    Zgadzam się co do tumblra,uwielbiam przeglądać te obrazki,ale sama tumblra nie posiadam,bo jestem na to za tępa.
    Obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. amazing stylish purposes!
    really agree with your good taste
    hope youll like my place and follow back, so i stay here

    www.malesclutch.blogspot.com
    Sergio,

    OdpowiedzUsuń
  20. they're beautiful ! and the nail art is cute :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice weekend!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  21. w jakiej drogerii kupujesz te lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są * _____ * kupię chyba sobie z tej firmy
    Śliczny blog, jeku ♥______♥
    Zapraszam , ja dopiero zaczyna,ale może cie zainteresuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. o jak cudownie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niedługo testy :// Śliczne paznokcie i ładne kolory lakierów ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne lakiery, piękne paznokcie :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh jaka spryciula. Ale zapewniam Cię, że czytelnicy potrafią zauważyć wszystko i nic się przed nimi nie ukryje haha. Co do lakierów to ja przez pewien czas miałam podobnie, ale na szczęście się opanowałam, bo nie wiem czy mój portfel, a raczej jego zawartość by to wytrzymała na dłuższą metę. Kolorki cudowne. Nie martw się tym jak często dodajesz notki. Bardziej liczy się ich jakość, a piszesz zawsze ciekawie i to dla nas najważniejsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. ale świetny miałaś pomysł na ten manicure! kolory lakierów faktycznie fajne :D muszę poszukać jakiegoś fajnego w drogerii :P
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale pazurki super!
    dziś coś dla Ciebie wegetarianko!
    www.cookplease.blogspot.com nalesniki na słodko!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne paznokcie, uwielbiam brokatowe lakiery:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}