piątek, 26 kwietnia 2013

podsumowanie tygodnia

#np Lana del Rey - Young and beautiful


Jak wiecie w tym roku pisałam testy gimbazjalne, więc przez 3 dni żyłam w ciężkim stresie, czy aby nie ucierpi na tym moja przyszłość. A teraz jestem po czymś, na co "czekałam" 3 lata, każdego dnia uprzedzana przez nauczycieli, że takie a nie inne zadanie było, że trzeba się przygotować, że trzeba zwracać na coś uwagę. I w końcu przyszły sądne dni, gdzie każdy z nas nie miał już czasu się nad czymkolwiek zastanawiać, a trzeba było się odświętnie ubrać (z tym co niektórzy przesadzają oczywiście) i wziąć coś do pisania. Przed samymi egzaminami nie byłam szczególnie zdenerwowana. Wiedziałam, że już nic nie zmienię, więc powtórzyłam tylko najbardziej elementarne rzeczy. Pewnie moje wyniki byłyby o wiele lepsze, gdybym się do tego przyłożyła. Wszyscy od początku kwietnia spędzali weekendy z repetytoriami, zaś ja czytałam między innymi X tom Kuroshitsuji. Stąd pewnie nie będzie zachwycająco, ale miejmy nadzieję, że się GDZIEŚ dostanę. Tyle, że od początku roku słyszę, że jeden punkt może zaważyć, więc jestem lekko zaniepokojona.

Ostatnio przyszły moje hologramowe okulary. Były zapakowane w tak małej paczuszce, że Perfekcyjna Pani Domu mogłaby uczyć się od Chińczyków sztuki pakowania. Wracając do tematu, wciąż nie wiem jak działają te $ z przodu, ale są to najzwyklejsze na świecie okulary. Przez chwilę zaczynałam wierzyć, że to tylko szpanerski gadżet do zdjęć, ale nie. Skoro w końcu świeci słońce, będą moim wiernym towarzyszem.


Myślę, że tym samym wracamy do regularnych notek. Jeżeli macie jakieś sugestie, możecie je oczywiście kierować na aska. Miłego weekendu życzę!

39 komentarzy:

  1. Mnie chyba bardziej niż okulary, urzekła ta sukienka ♥
    Gdzieś dostaniesz się na pewno, a ja życzę ci, żeby to była szkoła, do której chciałabyś pójść ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem przekonana, że świetnie napisałaś i dostaniesz się nie GDZIEKOLWIEK, a tam gdzie BĘDZIESZ CHCIAŁA. Świetne okulary, ale jakoś urzeka mnie ta sukienka i Twoje włosy. (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Niz jest demograficzny, wszędzie Cię przyjmą.

    OdpowiedzUsuń
  4. na szczęście już po testach, świetnie wyglądasz ;) obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno będzie dobrze i nie zaważy to na Twojej przyszłości ;) Świetne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia, oby wyniki były w miarę :)
    Fajny OOTD.
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne okulary :D chciałam takie czerwone bez dolarów ale zabroniło mi otoczenie (chłopak) xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka prześliczna :) .
    Obserwuję i zapraszam do obserwatorów :) .

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz radę, myślę, że dostaniesz się tam gdzie będziesz chciała ;) Świetne te okulary :)

    Buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne okularki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pisałam egzaminy rok temu, poszły mi nie najlepiej, ale dostałam się wszędzie gdzie składałam podania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcie! :)

    www.life-juulyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też w tym roku miałam stres związany z testami gimnazjalnymi ale dałam radę :)Fajowe te okularki :) Zapraszam do mnie :
    http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcie ;d obserwuję i zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne okularkii :)

    obserwuje i licze na to samo http://my-music-my-life-998.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  16. na pewno się gdzieś dostaniesz, spokojnie. ;)
    świetne okularki. fajna fotka. ;D
    http://asiek-asieek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham Ciebie i Twoje ubrania. ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne te okulary ;)

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jejciu jaki super blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uu, współczuje testów gimn. -,-
    fajne okulary :3

    obserwujemy? :>

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. hahaha świetny tekst ten o perfekcyjnej pani domu :D a okularki super, dobrze, że doszły całe bo w koncu długa podroz to byla :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Widze że nie tylko ja się nie przygotowywałam, ale jakoś to będzie.
    Ładny zestaw, na pewno wyglądałaś oryginalnie.

    Ciekawy blog, obserwuje i zapraszam do mnie
    allifee.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny blog. :)

    ~ Obserwuje i pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcie :) Fajny blog, pozdrawiam :)
    zapraszam do mnie : dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne okulary, bardzo oryginalne ;)

    a z testami na pewno sobie poradziłaś :D


    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}