niedziela, 14 kwietnia 2013

TOKYO INSPIRATIONS #3: shoes

#np Azealia Banks - Barely Legal (The Strokes Cover)


Hej ziomki, jak spędzacie niedzielę? Przez ostatnie pół godziny walczyłam z Photoshopem, żeby posklejać zdjęcia butów, po czym okazało się, że coś zepsułam i nie zapisuje mi plików .png. Skończyło się na tym, że musiałam od nowa zaczynać i zapisywać wszystko w .jpg, mam nadzieję, że uda mi się naprawić jeszcze przez niedzielę. Powinnam już rozwiązywać próbne testy z poprzednich lat, więc doceńcie to, jak bardzo staram się napisać tę notkę. Kolejną z cyklu "nie mam, czego napisać, ponieważ moje życie jest nudne, dlatego wstawię zdjęcia z internetu", jednak teraz naprawdę wypada się skupić na szkole, nie na takich przyziemnych sprawach jak blog, więc zapraszam do oglądania inspiracji z Tokio, tym razem buty.


Jeżeli chodzi o mnie, to zakochałam się w butach co raz bardziej popularnej marki Tokyo Bopper. Właściwie to podobają mi się wszystkie buty, aczkolwiek wciąż mam mieszane uczucia do modeli rocking horse shoes, które mają wycięty kawałeczek platformy z tyłu. A co Wy sądzicie? Podzielcie się swoją opinią w komentarzu, chętnie poczytam o Waszych faworytach dzisiejszej notki. Możecie również zadawać pytania na http://ask.fm/carolyndolly i uratować mnie przed nudą.
Miłej niedzieli

33 komentarze:

  1. Mi nie specjalnie podobają się takie buty jak dla mnie dziwne są takie koturny (czy jak to się nazywa ;) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za butami na takiej platformie, ale te białe trampki są śliczne *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego,ale zupełnie nie przemawiają do mnie takie buty :-/

    Dziękuję za życzenia imieninowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty po prostu zachwycają, wszystkie po kolei!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie za bardzo przypadły mi do gustu.. jestem wierna zwykłym trampciakom:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie każde z tych butów jakoś bardzo mi się podobają, ale kilka jest naprawdę świetnych<3

    OdpowiedzUsuń
  7. trampki naj <3

    http://sweetpastrylovelyteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te w panterkę najlepsze. *o*

    moje-zycie-moja-sprawa-oliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne trampki *.*

    uzalezniona-od-olowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. trampki są świetne.

    http://life-juulyy.blogspot.com/

    +obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne są te trampki. Trzecia gimnazjum? to tak jak ja! Też nic nie umiesz? o.O zapraszam do mnie
    http://strange-of-unreal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. te białe trampki sa cudowne <3
    obserwuję ;3
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają takie buty ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za nimi, ale każdy ma swój gust :)

    Zapraszam, dopiero zaczynam blogować, ale chyba nie jest aż tak źle, sama się przekonaj ;) Dodałam komentarz i kliknęłam 'obserwuj', liczę na to samo♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niedzielę spędziłam na nauce do egzaminów,tak jak każdy dzień ostatnio...
    Urocze,zwłaszcza trampki i te na creepersopodobnej platformie :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Też powinnam się uczyć do testów :D
    Mam bardzo podobne trampki tylko że krótki, strasznie wygodne *-*

    dodaję się do obserwatorów ! ;*
    I zapraszam do mnie allifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadzieje, ze ci dobrze poszlo..:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te czerwone buty są piękne. nie wiem jak je nazwać.. Trepy, sandały? Ehh.. Po prostu buty! Ja tam stawiam na trampki, ale te czerwone cudeńka bardzo mi się spodobały i wytrąciły od razu kupno nowych trampek.

    Obserwujemy? Jeśli tak zaobserwuj i napisz u mnie, a odwdzięczę się!

    Marquen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za tego typu butami.. :/


    P.S. Super blog. Zajefajnie piszesz, na prawdę super się to czyta ^^ Obserwuję i zapraszam Cię do mnie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Otrzymałaś ode mnie nominację :).
    http://alegoria-69.blogspot.com/2013/04/post-specjalny-nominacja-do-liebster.html

    OdpowiedzUsuń
  21. te jasne trampki są świetne *-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zauważyłam że większość butów ( szczególnie te balerinki na koturnie ) są trochę inspirowane butami gejsz ( przynajmnje ja mam takie wrażenie :D ).Niektóre buty szczególnie te przed osatnie przypominają mi buty z czasów PRLu oczywiście wtedy ludzie nie nosili koturn ale te buty są bardzo podobne.Moim zdecydowanym faworytem jest połęczenie zwykłych biały lub czarnych trampke ze słodkimi kawaii skarpetkami.No po prostu cudo *__*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam też do mnie ostatnio wciągnęłam mnie trochę kultura japonii i postanowiłam napisacv o kilku legendach także zapraszam :)
    kawaii-by-kara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. hejka to jest link do mojego nowego posta: http://oliilui.blogspot.com/2013/04/dzien-z-wariatami-by-oo-dona-madusia.html#comment-form
    za kazdy komentarz pod tym postem odwdzieczam sie dwoma
    1 kom(twoj)=2 kom (moje)
    jeslibyscie mogli przekazywac dlaej informacje o tym poscie bylabym wdzieczna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziwne są te buty xd Tylko 2 pary mi się nawet podobały.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oja! Creepersiaki. Uwielbiam. <3
    Dzięki za pozostawienie komentarza na moim blogu.
    Obserwacja, za obserwację?
    http://obullshit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Howdy! This post could not be written any better!
    Reading this post reminds me of my previous
    room mate! He always kept talking about this. I will forward this article to him.
    Fairly certain he will have a good read. Thank you for sharing!


    my page - anabolika kaufen

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}