wtorek, 7 maja 2013

50 lat Barbie

#np Marina and The Diamonds & Charli XCX- just desserts

Jak wiecie, na majówkę wybrałam się z rodzicami do Pragi. Wróciłam w sobotę i przez resztę weekendu zastanawiałam się, jak płynnie wybrnąć z sytuacji i napisać stosowną notkę, niestety wszystkie moje zdjęcia nie trzymają się kupy, więc czemu poświęcić tę notkę? Pogoda oczywiście nie dopisała, więc praktycznie nie zwiedziłam zbyt wiele, jedynie zobaczyłam najważniejsze budowle, ale zaliczyłam kilka wystaw. Między innymi urodzinową wystawę lalek Barbie, znajdującą się w Praskim Muzeum Zabawek. Niesamowitym uczuciem było oglądanie tych wszystkich modeli od 1959 roku, kiedy to wyszła pierwsza Barbie, może mniej lub bardziej znana blondynka w pasiastym kostiumie kąpielowym.Wtedy zaczął się kulturowy podbój, Barbie, która zmieniała się wraz z modelem amerykańskiej kobiety.

Macie jakieś przemyślenia dotyczące zmiany Barbie? Mam nadzieję, że spędziliście majówkę równie przyjemnie, co ja, mimo iż pogoda nie dopisała. 

15 komentarzy:

  1. Lalki Barbie <3333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. Chyba zostanę tu na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem te starsze sa ladniejsze niz te nowsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byłam mała bardzo lubiłam lalki Barbie :) Szkoda, że w Pradze padało, u mnie było słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są słodziutkie, na pewno bardziej mi się podobają, niż te dzisiejsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam kiedyś program o całej historii lalki Barbie:) kto by pomyslał, że lalka, którą Ruth Handler nazwała imieniem córki podbije cały świat:))) poza tym Barbie to Barbie;D

    OdpowiedzUsuń
  7. what a lovely collection ^___^

    OdpowiedzUsuń
  8. mm fajnie
    Obserwujemy może? Ja już :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Starsze lalki są ładniejsze ♥

    To jaisałam do Ciebie już na asku czy jestes zainteresowana nominacją. c:
    Jeśli tak to zobacz ta notkę http://cute-horror.blogspot.com/2013/05/liebster-award.html tam są pytania skierowane do ciebie c:

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna ta z coca-colą ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Barbie są super!! Jednak nigdy nie miałam Kena:/
    Ale przezyłam. Podoba mi się twój blog.

    Nic innego nie mogę zrobić jak obserwowac i czekac na kolejne notki.

    http://zosky-above-the-ground.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne! bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa wystawa. Lalki te kojarzą mi się z dzieciństwem i manią na robienie dla nich domków i układaniem życiorysów, super!:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}